Ko Lacoste, sinonim za športni šik in francosko brezčasnost, prvič v 92 letih nadomesti svojega ikoničnega krokodila – je to skoraj tako, kot če bi Chanel na torbico všil emoji. Toda tokrat ni šlo za muhasto modno muho. Šlo je za Novaka. Za Đokovića. Za moškega, ki je v svetu tenisa že dolgo več kot le igralec – je mit, statistika in stroj v enem.
Ob bližajočem se turnirju US Open 2025 je Lacoste predstavil omejeno serijo oblačil, na kateri krokodil prepusti mesto… kozi. A ne kateri koli. Gre za GOAT – “Greatest of All Time”. S to potezo se Lacoste poklanja svojemu ambasadorju Novaku Đokoviću, ki je v svoji karieri ne le preoblikoval šport, temveč redefiniral pojme vztrajnosti, mentalne čvrstosti in… modne hladnokrvnosti na igrišču.
Kralj vseh statistik
Đoković ni zgolj legenda – je nekdo, ki je statistiko v tenisu povzdignil na raven umetnosti. S 24 osvojenimi Grand Slami, več kot 400 tedni na vrhu ATP lestvice in kot edini igralec, ki je osvojil vseh devet Masters 1000 turnirjev, si je svojo GOAT-emblematiko več kot zaslužil. Če je teniški svet oder, potem je Đoković glavni igralec, režiser in – sodeč po Lacoste – celo nova ikona logotipske zoologije.
Ta koza, kot je zapisano v angleškem akronimu GOAT (Greatest of All Time), ni le simbol; je poklon največjemu. In Lacoste ni izgubil glave – le pokazal, da zna prilagoditi dediščino sodobnemu trenutku.
View this post on Instagram
Ko moda spoštuje veličino
Lacoste in Đoković: popoln modno-športni par
Sodelovanje med Lacostom in Đokovićem traja že od leta 2017, a tokrat je francoska znamka naredila nekaj, kar je preseglo okvirje navadne promocije. Kolekcija z GOAT logotipom, ki bo na voljo le v času trajanja US Opena, je oblikovana z enako mero športa, elegance in simbolike. Nič ni prepuščeno naključju – vsak šiv, vsak detajl je subtilna metafora Novakove poti.
Od minimalističnih polo majic do tehnično dovršenih športnih kosov, kolekcija ne cilja le na teniške navdušence, temveč tudi na tiste, ki razumejo pomen konteksta: ko se moda in šport ne le srečata, temveč si stisneta roko v znak spoštovanja.
Zakaj ravno zdaj?
US Open je za Đokovića eno od ključnih igrišč – turnir, na katerem je že štirikrat slavil, in ki je znan po svojem energičnem občinstvu in nepredvidljivosti. Predstavitev kolekcije tik pred začetkom turnirja je strateška in emocionalna hkrati – Lacoste je znal začutiti trenutek, ko ni dovolj, da Đokovića oblečeš. Treba ga je počastiti.
Kaj pa krokodil?
Ne skrbite – legendarni krokodil ne gre v pozabo. Le vzel si je modni oddih. Morda je skočil na jug Francije, popoldneve preživlja ob bazenu in občasno preveri rezultate s Flushing Meadowsa. Koza je začasna, krokodil pa večna ikona. A tudi ikone znajo – ko je čas za to – stopiti korak nazaj in priznati: “Tole pa si ti zaslužiš.”
Modni teniški zaključek: ko se tradicija prikloni veličini
Lacoste je zamenjal logotip. Svet se ni ustavil, a je vsaj malce zamižal v spoštovanju. Kajti ko športnik doseže raven, kjer ne potrebuje več superlativov, ampak dobi kar svojo simboliko – potem veš, da ne govorimo več o igralcu. Govorimo o fenomenu.
Z novo kolekcijo in začasnim logotipom je Lacoste naredil nekaj drznega – in hkrati elegantnega. Izrazil je hvaležnost in čast, a brez kiča. Tako kot Đoković igra: z zadržanim nasmehom, hladno glavo in zmagovalno energijo.