Dvajset let po legendarnem sodelovanju z japonskim umetnikom Takashijem Murakamijem Louis Vuitton ponovno odpira vrata v svet barvite ekscentričnosti. Leta 2003 je Murakami s svojim prepoznavnim "Superflat" slogom dodal igrivost in mladostno energijo klasičnemu monogramu hiše LV ter ustvaril eno najbolj prepoznavnih modnih kolekcij vseh časov.
Danes, dve desetletji kasneje, se ta kultna kolekcija vrača v prenovljeni podobi – kot “Re-Edition” linija, ki prepleta brezčasno Louis Vuitton estetiko s Murakamijevo vizijo. Da bo vse skupaj še bolj dih jemajoče, kolekcijo predstavlja modna ikona Zendaya, ki s svojo neustrašno stilistično drznostjo odlično pooseblja duh te edinstvene zbirke.
Ponovno rojstvo ikone
Leta 2003 je Louis Vuitton pod vodstvom Marca Jacobsa prvič sodeloval s Takashijem Murakamijem in predstavil kolekcijo, ki je modni svet obrnila na glavo. Barvita reinterpretacija monograma, simpatične “chibi” češnje in slavne Murakamijeve cvetlice so postale statusni simbol generacije. Speedy, Alma in Pochette torbice v “Monogram Multicolore” različici so krasile roke največjih zvezdnic tistega časa – od Paris Hilton do Jessice Simpson in Lindsay Lohan.
Dandanes, ko Y2K estetika doživlja pravi preporod, se je zdelo le vprašanje časa, kdaj bo Louis Vuitton obudil to sodelovanje. In leto 2025 je očitno tisto pravo leto. “Re-Edition” kolekcija prinaša prenovljene klasične modele, ki jih preplavlja Murakamijeva značilna igriva simbolika in svež, sodoben pridih.
Kolekcija: Kaj prinaša nova interpretacija?
Murakamijeva ekstravaganca se vrača v velikem slogu. Nova kolekcija ohranja klasične LV silhuete, hkrati pa jim dodaja eksplozijo barv in prepoznavnih ilustracij. V “Re-Edition” zbirki najdemo:
- Speedy 25, Alma BB, OnTheGo in Keepall – nadgrajene različice kultnih torbic, oblečene v pisane monograme in Murakamijeve cvetlične motive.
- Mini torbice in dodatki – ključni modni dodatki vključujejo ujemajoče se denarnice, obeske za ključe in ovitke za telefone.
- Ekskluzivni kosi – prvič v zgodovini sodelovanja lahko v kolekciji najdemo tudi Murakamijevo umetniško interpretacijo LV rolke, unisex superge in sončna očala.
Zendaya kot obraz kampanje
“Moda ne pozna pravil – pravila ustvarjamo sami,” pravi Zendaya, ki v oglaševalski kampanji Louis Vuitton x Murakami uteleša duh kolekcije. S svojo karizmo in eksperimentalnim pristopom k stilu je popolna izbira za oživitev te modne legende.
Zendaya se v kampanji pojavlja v kalejdoskopskih odtenkih, oblečena v Murakamijeve signature potiske, medtem ko v ozadju eksplodira barviti, “Superflat” svet. Njena brezčasna eleganca in igrivost hkrati poudarjata bistvo te kolekcije – moda kot umetnost brez meja.
Kje in kdaj kupiti kolekcijo?
Kolekcija “Louis Vuitton x Murakami Re-Edition” bo na voljo od 1. januarja 2025 v izbranih butičnih trgovinah Louis Vuitton po vsem svetu, pa tudi prek njihove uradne spletne strani. Poleg tega Louis Vuitton odpre serijo ekskluzivnih pop-up trgovin v modnih prestolnicah, vključno z New Yorkom, Londonom, Milanom, Seulom, Šanghajem, Singapurjem in Tokiem.
Nova priložnost za kultni “it” kos
V času, ko se moda vrača k nostalgičnim elementom preteklih desetletij, je Murakamijeva ekstravagantna reinterpretacija klasičnega Louis Vuitton monograma točno tisto, kar smo potrebovali. Ne le, da kolekcija prinaša osvežene legendarne kose, ampak jih povzdigne na nov nivo s sodobnim pridihom.
Za vse, ki ste kdaj sanjali o kultni Louis Vuitton Murakami torbici, je zdaj idealen trenutek – “Re-Edition” kolekcija omogoča, da si ikonični kos pridobite znova, tokrat v še bolj ekskluzivni različici.