Renault bo kupcem kmalu ponudil osveženega megana RS, ki bo zmogel še več moči in popra in s katerim bodo v naslednjih mesecih naskakovali Seatov rekord na Nürburgringu. 2.0-litrski turbo bencinar namreč razvije 275 KM, del serijske opreme tudi športno cup podvozje, izpuh Akrapovič in blažilniki Öhlins. V Sloveniji bo v omejeni seriji vozil na prodaj od začetka julija.
Renault že kar nekaj časa izraža željo po odvzemu titule najhitreješega serijskega avtomobila s pogonom na prednji kolesni par na slavnem Nordschleife iz rok seat leona cupre. In ravno to je naloga prenovljenega megana R.S., ki so mu dodali še končnico 275 trophy.
Ta nakazuje, da 2,0-litrski turbobencinar sedaj zmore 202 kW ali 275 KM, s serijskim paketom športnega podvozja cup. Poleg tega pa so za doseg tako željenega časa pod 7:45, pa so v sodelovanju s priznanimi partnerji del serijske opreme tudi: izpušni sistem Akrapovič, blažilniki Öhlins ter super zmogljive pnevmatike znamke Michelin.
Na voljo na 20 trgih, med drugim tudi pri nas
Megane R.S. 275 Trophy bo na voljo samo v približno dvajsetih državah na petih celinah: Avstraliji, Združenem kraljestvu, Maleziji, Nemčiji, Južnoafriški republiki, itn. V Sloveniji bo avto na prodaj od začetka julija.
PREBERITE ŠE: Naj vas zapelje novi Renault Megane
Serijska so tudi 18-palčna platišča, ki jih na željo kupca zamenjajo nova 19-palčna črna lita platišča Speedline Turini, kakršna so sicer v rabi na dirkalnih izvedenkah modela Mégane. V notranjosti ima Mégane R.S. 275 Trophy školjkasta sedeža znamke Recaro s prevleko iz usnja in alkantare in rdečimi okrasnimi šivi. Enak motiv (šivov in napisov Renault Sport) pa najdemo tudi na zadnji klopi.
Med ostalimi detajli, s katerimi je ozaljšana notranjost, so z rdečimi šivi okrašena prevleka volana in manšeta ročne zavore iz alkantare ter glava prestavne ročice iz zamaka (zlitine cinka, aluminija, magnezija in bakra).
Cena za zdaj ostaja neznanka, bo pa tako kot megane RBR na voljo v omejeni seriji vozil.
Več informacij na:
http://www.renault.si