fbpx

Najbolj priljubljeni vplivneži in ustvarjalci spletnih vsebin 2023

Foto: Netflix

To so po podatkih revije Forbes najbolj priljubljeni vplivneži.

Vas zanima, kateri vplivneži beležijo najboljše leto? Revija Forbes je sestavila seznam tistih, ki se po bogastvu in slavi lahko primerjajo z največjimi svetovnimi zvezdniki.

10. Brent Rivera

Na desetem mestu Forbesove lestvice je Brent Rivera, ki si je popularnost ustvaril s pomočjo platforme Vine, potem pa jo uspešno prenesel še na YouTube in TikTok. Objavlja predvsem zabavne posnetke v katerih nastopa njegova sestra Lexi. Prepoznavnost pa mu je zagotovila tudi sodelovanje s številnimi zvenečimi znamkami kot so Starbucks in Prada. Mladeničevo premoženje je ocenjeno na 17,5 milijona dolarjev, za kar gre za hvala skupno 96 milijonom sledilcev.

9. Matt Rife

Stand up komik Matt Rife je na sceni že skoraj desetletje, vendar je leta 2020 postal še bolj slaven po zaslugi posnetkov svojih nastopov v interakciji s publiko. Rife prihaja iz Ohia in ima na TikToku že neverjetnih 17 milijonov sledilcev (vseh skupaj pa kar 22 milijonov). Njegovo premoženje je ocenjeno na 25 milijonov dolarjev.

8. Emma Chamberlain

Emma Chamberlain je pustila srednjo šolo in začela snemati videoposnetke za YouTube. Čeprav morda njeni starši z odločitvijo sprva niso soglašali, pa se je obrestovala, saj ima mladenka dandanes kar 27,9 milijona sledilcev. Znana je po svojem humorju, ki ga je uporabila kot glavno platformo za modne in življenjske vsebine. Njeno premoženje je ocenjeno na 20 milijonov, tudi po zaslugi sodelovanj z zvenečimi znamkami kot je Louis Vuitton.

7. Elliot Tebele

Elliot Tebele je kralj memov in razvijalec družabne igre What Do You Meme. Poleg vseh podvigov ima v lasti številne račune na različnih družbenih platformah s skupno skoraj 40 milijoni sledilcev. Forbes je njegov zaslužek ocenil na približno 30 milijonov dolarjev.

6. Logan Paul

Logan in njegov brat Jake Paul sta postala viralna zahvaljujoč propadli platformi Vine, potem pa sta svojo slavo vnovčila tudi na platformi YouTube. Po številnih posnetkih bolj ali manj nenavadnih in zabavnih podvigov sta pridobila številne sledilce, a je Logana YouTube zaradi neprimerne vsebine kmalu onemogočil. Zato je znova podpisal pogodbo z WWE, da bi se osredotočil na promocijo svoje blagovne znamke Prime, skupaj z YouTuberjem KSI. Njegovo premoženje je ocenjeno na 21 milijonov dolarjev.

5. Charli D’Amelio

Kraljica TikToka Charli D’Amelio prihaja iz Connecticuta, zahvaljujoč svoji spletni slavi pa je postala tudi obraz znamke Prada. Podjetnica z veliko vpliva v živahni industriji življenjskega sloga in po palcem približno 23 milijonov dolarjev in 213 milijonov skupnih sledilcev na različnih platformah.

4. Rhett in Link

Inženirja sta najboljša prijatelja že vse od osnovne šole, leta 2006 pa sta začela objavljati na YouTubu. Par ustvarja različne posnetke, vključno s komičnimi skeči in pogovornimi oddajami, njun posel pa je tako zrasel, da danes zaposlujeta več kot 100 ljudi.  Z zaslužkom ocenjenim na okoli 35 milijonov dolarjev zasedata četrto mesto na lestvici.

3. Jake Paul

Na tretjem mestu je Jake Paul, znan po kaskaderskih podvigih in številnih kontroverzah prigodah. Poleg številnih projektov in nekaterih lastnih aplikacijah je Jake, podobno kot brat, podpisal pogodbo z MMA. Forbes njegov zaslužek ocenjuje na 34 milijonov dolarjev.

2. Olajide Olatunji (KSI)

KSI je začel z YouTubom že leta 2009, ko je snemal videoposnetke na priljubljeno igro FIFA, in od takrat privabil milijone sledilcev. Sprva komik je kasneje postal boksar ter kasneje glasbenik. Izdal je namreč dva singla. Ocenjuje se, da je KSI zaslužil približno 24 milijonov dolarjev s približno 112 milijoni sledilcev.

1. Jimmy Donaldson (Mr. Beast)

Mr. Beast (Jimmy Donaldson) je YouTubova velesila z več kot 300 milijoni sledilcev – baza oboževalcev je po velikosti blizu celotnemu prebivalstvu Združenih držav. Znan je po svojih ekstremnih produkcijskih stroških in obsežnih kaskaderskih podvigih, po Forbesu sodeč pa zaslužil približno 82 milijonov dolarjev.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.