fbpx

Najbolj umazan del vaše kopalnice ni stranišče, temveč…

Šokantno razkritje

Foto: Unsplash/Chasity Cortijo

Ne glede na to, kako se trudite za čistočo, kopalnica nikoli ne bo brezhibno čista, še več, sploh si ne bi mislili, da je to najbolj umazan del nje.

Morda se vam zdi, da je najbolj umazan in nečist del kopalnice stranišče, a temu po zadnji raziskavi sodeč ni tako. Kot je dejal Charles Gerba, profesor mikrobiologije na Univerzi v Arizoni v intervjuju za Reader’s Digest, trde površine v kopalnici pogosto zdrgnemo. Priznajmo si, straniščna školjka in deska sta pogosto pri vrhu seznama opravil. Premalo pozornosti pa posvetimo tkaninam v kopalnici, je prepričan mikrobiolog. Recimo kopalni preprogi, ki je po njegovem prepričanju precej bolj umazana od straniščne školjke. Zelo blizu so tudi brisače.

Foto: Unsplash/Swabdesign

Kot je dejal, so opravili veliko raziskav o mikrobiologiji domov, tudi kopalnic. Kopalne preproge pa so se izkazale za problematične iz dveh razlogov: ko stopimo izpod prhe postanejo mokre in se v vlažni kopalnici le s težavo posušijo. Druga težava je, da veliko ljudi v kopalnicah nosi čevlje, kar prispeva k dodatni umazaniji na kopalniški preprogi. Po njegovih raziskavah sodeč ima kar 90% čevljev na podplatu fekalije, saj čez dan stopimo tudi na iztrebek, brez da bi se tega zavedali.

Foto: Unsplash/99 Films

Pogosto se lahko na preprogi znajde tudi tekočina iz straniščne školjke, ki prši naokrog. To pa ne pomeni, da bi pri splakovanju morali zapirati straniščni pokrov. Po mnenju profesorja mikrobiologije bi s tem le zoožali odprtino, zaradi česar bi voda izbruhnila z večjo hitrostjo. S tem pa bi dodatno onesnažili straniščno desko in spodnjo stran pokrova.

Kakorkoli, ko se boste naslednjič lotili temeljitega čiščenja kopalnice, nikar ne pozabite na preprogo. Smiselno je, da jo operete v pralnem stroju, brisače pa menjate precej bolj pogosto, kot ste bili doslej vajeni.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.