fbpx

Najbolje plačani tviteraši med športniki – za tvit toliko, kot vi zaslužite v 20 letih

Najbolje plačani tviteraši- Cristiano Ronaldo

Kdo bi si mislil, da je lahko en sam samcat tvit vreden toliko denarja! Cristiano Ronaldo za en 'čivk' zasluži toliko, kot vi ne boste z redno plačo v naslednjih 20 letih skupaj! Raziskavo je opravila agencija Opendorse, ki je izračunala, koliko so vredni tviti športnikov. Od višine zneska se zvrti!

Kdo je najbolje plačani tviteraši med športniki? Kdo drug kot nogometaš Cristiano Ronaldo, zvezdnik madridskega Reala, ki je v lanskem letu pobral vse mogoče športne trofeje in posamezne titule. Da pa je najbolje plačani nogometaš, skrbi tudi njegovo tvitanje.

Ronaldo bi lahko živel samo od tvitanja.
Ronaldo bi lahko živel samo od tvitanja.

Vsak njegov tvit je namreč vreden, reci in piši, 260 tisoč evrov! Tako je. Za vsak čivk na Twitterju v dolžini 140 znakov mu navržen v mošnjiček toliko, kot vi ne boste zaslužili v naslednjih 20 letih!

PREBERITE ŠE: Kako Cristiano Ronaldo zapravlja svoje milijone?

Ni slabo, si verjetno misli LeBron James.
Ni slabo, si verjetno misli LeBron James.

Cristiano Ronaldo ima med športniki na Twitterju največ sledilcev, skoraj 55 milijonov (49,6 milijona), in je najbolj zaželena roba pri prestižnih blagovnih znamkah, ki so pripravljene plačati mastne denarce, da Portugalec promovira njihove izdelke. Drugi najbolje plačani tviteraš med športniki je košarkar LeBron James (34 milijonov sledilcev), ki za tvit dobi 123 tisoč evrov, tretji pa nogometni zvezdnik Barcelone Neymar (27 milijonov sledilcev), ki dobi okroglih 100 tisočakov.

Tudi Neymar se ne more pritoževati.
Tudi Neymar se ne more pritoževati.

Verjetno se sprašujete, kje je Lionel Messi. Tega na lestvici ni, kajti Argentinec nima uradnega Twitter računa. Ronaldo ga je ustvaril junija 2010, od tedaj pa je tvitnil že skoraj 2800-krat.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.