Podobno kot so se države lotile tobačnih izdelkov in v svoji protikadilski zakonodaji od proizvajalcev tobačnih izdelkov zahtevale, da cigaretne škatlice opremijo s protikadilskimi napisi (nekateri zahtevajo tudi eksplicitne fotografije) – na škatlicah cigaret pri nas najdemo napise, kot so Kadilci umirajo mlajši, Kajenje ubija, Kajenje povzroča raka –, se je Salvo Glinsky lotil družbenih omrežij, za katera pravi, do so nove cigarete, saj smo od njih odvisni kot od kajenja pred 50 leti.
Družbena omrežja so nove cigarete. Vsaj tako meni poljski umetnik Salvo Glinsky, ki je oblikoval ”antisocialno” kampanjo, kampanjo, ki v slogu protikadilske opozarja na škodljivost družbenih omrežij. Napisi se pojavljajo med objavami na Facebooku in drugih družbenih omrežij, kjer vas med drugim lahko pričaka opozorilo, kot je ”Facebook vam lahko uniči razmerje”.
PREBERITE ŠE: Grelka fest 2016: zaključek smučarske sezone v kopalkah
Bi imeli napisi po vzoru protikadilskih napisov na škatlicah cigaret, kot je ”Med novicami na Facebooku je veliko nepomembnih dejstev, lažnih senzacij in fotografij otrok”, kakšen vpliv na vašo uporabo družbenih omrežij?
Več avtorju:
slavomier.com