Veliko je bilo že pogovorov, tako resnih kot tudi malo manj, glede upravičenosti izostajanja od dela zaradi “čik pavze”. Vsaka stran ima svoje argumente in za zdaj ima situacija v družbi še vedno oznako “status quo”. Podjetja tako sama določajo, kakšno politiko bodo vodila glede kadilskih odmorov. Mi vam bomo predstavili precej zanimivo idejo.
Piala Inc., oglaševalsko podjetje iz Tokia, je na zelo inovativen način začelo spodbujati svoje zaposlene k opuščanju kajenja. Vsem nekadilcem v podjetju so namreč odobrili 6 dodatnih dni plačanega dopusta na leto.
S tem naj bi kompenzirali za kadilske odmore, ki naj bi vsakokrat trajali približno 15 minut.
Ker ima podjetje svoje prostore na devetindvajsetem nadstropju v poslovni stavbi, morajo zaposleni vsakokrat z dvigalom do pritličja in nazaj, kar že samo po sebi vzame kar nekaj časa. Kar 30 od 120 zaposlenih je ‘darilo’ podjetja takoj sprejelo. Takao Asuka, direktor Piale, upa, da bodo novi ukrepi zadostna spodbuda tudi za kadilce, da razmislijo o tej slabi navadi.
Precej zanimiva ideja. Bi se obnesla tudi pri nas?