fbpx

Neponovljivi slog Lane Del Ray

Trenutno eno največjih imen v glasbeni industriji bo tokratni obraz in glas jesenske kampanje švedskega konglomerata H&M. Lana Del Ray je glavna zvezda oglasov, ki sta jih posnela Inez van Lamsweerde in Vinoodh Matadin, prav tako pa nastopa v filmu »Blue Velvet«, ki ga je posnel Johan Renck. Glasbeni video, ki ...

Trenutno eno največjih imen v glasbeni industriji bo tokratni obraz in glas jesenske kampanje švedskega konglomerata H&M. Lana Del Ray je glavna zvezda oglasov, ki sta jih posnela Inez van Lamsweerde in Vinoodh Matadin, prav tako pa nastopa v filmu »Blue Velvet«, ki ga je posnel Johan Renck. Glasbeni video, ki je v celoti narisan, bo premierno predstavljen na internetni strani www.hm.com 19. septembra skupaj s skrajšano verzijo, ki bo hkrati tv oglasni spot. Lana bo v spotu nosila najboljše kose iz jesenske kolekcije H&M v svojem znanem neponovljivem slogu. Vzdušje je zelo L.A.-jevsko, inspirirano po jesenski kolekciji H&M, ki perfektno pristaja Laninemu osebnemu stilu. Po koncu jeseni pa nas bo Lana grela še v zimski kampanji, ki jo je posnel Sølve Sundsbø. Kreativne direktorje pri H&M je Lana namreč tako prevzela s svojim unikatnim stilom, da se ji niso mogli upreti. Hkrati pa Švedi obljubljajo, da bo oglasni spot nekaj, česar še nismo videli. Od popularne glasbenice kaj drugega tako ne bi pričakovali.

 

Trgovina H&M, Čopova 42, Ljubljana in www.hm.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.