fbpx

Neverjetne poslikave las frizerja in umetnika Alexis Ferrerja

Foto: Rafael Andreu

Po več letih raziskovanja, kako lase uporabiti kot platno, je španski frizer Alexis Ferrer razvil novo tehniko barvnega tiskanja las. Vrhunec je dosegel v svoji jesenski kolekciji "La favorite". Navdih je črpal iz vzorcev tkanin iz 18. stoletja in ostro ostrižene blond lase okrasil s cvetočimi vejami, metulji in kolibriji.

Alexis Ferrer je z eksperimentiranjem tiskanja las začel leta 2012, ko so ga prosili za interpretacijo kolekcije za nagrade Wella Trend Vision. Njegov cilj je bil inovacija s tehniko, ki se običajno ne uporablja v frizerstvu. Zato se mu je fotografski tisk na lase zdel idealen način za predstavitev zgodbe na grafičen in impresiven način. Za teden mode v Barceloni leta 2017 je Ferrer sodeloval z oblikovalcem Txell Miras v kolekciji, ki so jo navdihnili ladijski zabojniki in ribiči. Manekenke so se po modni pisti sprehodile s pokritimi obrazi in portreti ribičev, natisnjenimi na podaljške las.

Foto: Infringe

Po ponovnem pregledu in izpopolnitvi svojih predhodno uporabljenih tehnik ter delu na izboljšanju intenzivnosti barv in izboljšanju ločljivosti, je Ferrer posodobil svoj postopek in namesto fotografskega črnila uporabil digitalnega. Mešanje tehnologije s svojim obrtniškim znanjem je Ferrerju omogočilo, da je na laseh ponovno ustvaril zapletene vzorce in odprl svet neskončnih možnosti za prihodnost. “Navdih smo dobili na dvorcih v francoskih vrtovih iz 18. stoletja,” pojasnjuje, “takrat so rože in živali navdihovale modne oblikovalce, da so ustvarili najboljše tkanine za francosko meščanstvo.”

Foto: Rafael Andreu
Foto: Rafael Andreu

Foto: Rafael Andreu

Kolekcija La favorite je nastala s kombiniranje stilov in tehnologije. “Popolna mešanica za novo generacijo, ki išče nove modne meje, dokazuje, da je vse v modi treba izumiti in inovirati,” je dejal Ferrer.

Foto: Rafael Andreu

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.