fbpx

Nike Genealogy of Innovation: 43 let Nike inovacij na področju športne obutve v manj kot 2 minutah

43 let, kolikor nas podjetje Nike že zalaga z inovativno športno obutvijo, je londonski animacijski studio Golden Wolf stlačil v dvominutni video z naslovom »Nike Genealogy of Innovation« (»Rodoslovje Nikovih inovacij«). Potujemo v tempu stripovskega junaka Flasha, kar je nekako logično, saj zadnji predstavljeni model močno spominja na njegove zaščitne barve. 200 modelov, sedem 'generacij'. Just watch it!

Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.

PREBERITE ŠE: Nike: udobje in metalik trend združena v prestižne natikače

Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani dolge knjige z istim naslovom.

Nikova zgodovina je res pisana.
Nikova zgodovina je res pisana.

Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!

Dodatne Informacije

Več informacij: www.nike.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.