De SEMPL mediatrendsconferentie wordt dit jaar voor de achttiende keer georganiseerd en beschikt op dit keerpunt over een nieuw geïntegreerd grafisch imago dat de kracht van dit regionale merk en zijn identiteit op de voorgrond plaatst. Ook in de achttiende editie, die plaatsvindt op 24 en 25 november 2016 in Portorož, blijft SEMPL zich inzetten om de nieuwste trends op het gebied van media, marketing en communicatie te ontdekken.
Konferenca medijskih trendov STEEKPROEF je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki v središče postavlja aktualna dogajanja na področju medijev, marketinga in komuniciranja v regiji Adriatik ter predstavlja in analizira primere domače in tuje dobre prakse.
SEMPL je bil v svojih dosedanjih sedemnajstih podobah že marsikaj, pravi Valerija Prevolšek, njegova predsednica in direktorica Media Poola, enega od največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji, ki konferenco organizira že od leta 1998. Po njenih besedah je danes SEMPL strokoven, zabaven, razgiban in sodoben dogodek, zato je nastopil čas, da se ga v polnoletnost pospremi z logotipom in podobo, ki bosta izražala vse to. “V ospredje tako postavljamo močno blagovno znamko in njeno identiteto, ki smo jo vsa ta leta skrbno gradili in razvijali,” o novi podobi, ki so jo zasnovali v marketinški agenciji Futura, pravi Prevolškova.
LEES VERDER: Verlichting van feestelijke verlichting in Ljubljana al op 25 november 2016
Program SEMPL 2016:
Kdaj bo znan program? Brez skrbi, izvedeli boste prvi, še posebej, če se boste naročili na obvestilo. Zaupamo pa vam lahko, kdo so letošnji govorci!
- Simon Struna, vodja projektov @iPROM, Slovenija
- George Bethell, globalni strateg za komunikacijske kanale @PHD, Velika Britanija
- Victor Croitoru, regijski direktor za razvoj novih poslov in strategijo za vzhodno in srednjo Evropo @IPG Mediabrands, Romunija
- Fredrik Andersson, glavni direktor razvoja produktov @Bonnier Business to Business, Švedska
- Jure Gostiša, direktor digitalnega razvoja @Časnik Finance, Slovenija
- Petra Čadež, svetovalka za marketing blagovnih znamk, Slovenija
- Dorie Clark, svetovalka za marketinške strategije, strokovnjakinja za znamčenje in poklicna govorka, ZDA
- René Lamsfuss, glavni direktor raziskav @Publicis Media, Nemčija
- Kindra Hall, svetovalka za pripovedovanje zgodb, publicistka in poklicna govorka, ZDA
- Nikola Vukovič, vodja projektov @The Boston Consulting Group, Slovenija
- Conor Mullen, komercialni direktor @ RTÉ Media Sales-Digital, Irska
- Kusuma Chumpuree-Reyntjes, vodja trženja za srednjo in vzhodno Evropo @Unruly, Nemčija
- dr. Sebastian Wernicke, vodja oddelka za podatkovno znanost @Solon, Nemčija
- Shed Simove, podjetnik, pisatelj in govorec, Velika Britanija
- Simon Gosling, kreativni evangelist @Happy Finish, Velika Britanija
Meer informatie:
sempl.si