fbpx

18. SEMPL 2016: polnoletni SEMPL še bolj strokoven, zabaven in razgiban

Konferenca medijskih trendov SEMPL bo letos organizirana že osemnajstič in ob tej prelomnici se ponaša z novo celostno grafično podobo, ki v ospredje postavlja moč te regijske blagovne znamke in njeno identiteto. SEMPL tudi v svoji osemnajsti različici, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu, ostaja zvest odkrivanju najnovejših trendov s področja medijev, marketinga in komuniciranja.

Pomembne Informacije
Kdaj?
do
Kje?
Hotel Bernardin, Portorož
Organizator
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
Od 69 € do 505 €

Konferenca medijskih trendov SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki v središče postavlja aktualna dogajanja na področju medijev, marketinga in komuniciranja v regiji Adriatik ter predstavlja in analizira primere domače in tuje dobre prakse.
SEMPL je bil v svojih dosedanjih sedemnajstih podobah že marsikaj, pravi Valerija Prevolšek, njegova predsednica in direktorica Media Poola, enega od največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji, ki konferenco organizira že od leta 1998. Po njenih besedah je danes SEMPL strokoven, zabaven, razgiban in sodoben dogodek, zato je nastopil čas, da se ga v polnoletnost pospremi z logotipom in podobo, ki bosta izražala vse to. “V ospredje tako postavljamo močno blagovno znamko in njeno identiteto, ki smo jo vsa ta leta skrbno gradili in razvijali,” o novi podobi, ki so jo zasnovali v marketinški agenciji Futura, pravi Prevolškova.

PREBERITE ŠE: Prižiganje prazničnih lučk v Ljubljani že 25. novembra 2016

Program SEMPL 2016:

Kdaj bo znan program? Brez skrbi, izvedeli boste prvi, še posebej, če se boste naročili na obvestilo. Zaupamo pa vam lahko, kdo so letošnji govorci!

  • Simon Struna, vodja projektov @iPROM, Slovenija
  • George Bethell, globalni strateg za komunikacijske kanale @PHD, Velika Britanija
  • Victor Croitoru, regijski direktor za razvoj novih poslov in strategijo za vzhodno in srednjo Evropo @IPG Mediabrands, Romunija
  • Fredrik Andersson, glavni direktor razvoja produktov @Bonnier Business to Business, Švedska
  • Jure Gostiša, direktor digitalnega razvoja @Časnik Finance, Slovenija
  • Petra Čadež, svetovalka za marketing blagovnih znamk, Slovenija
  • Dorie Clark, svetovalka za marketinške strategije, strokovnjakinja za znamčenje in poklicna govorka, ZDA
  • René Lamsfuss, glavni direktor raziskav @Publicis Media, Nemčija
  • Kindra Hall, svetovalka za pripovedovanje zgodb, publicistka in poklicna govorka, ZDA
  • Nikola Vukovič, vodja projektov @The Boston Consulting Group, Slovenija
  • Conor Mullen, komercialni direktor @ RTÉ Media Sales-Digital, Irska
  • Kusuma Chumpuree-Reyntjes, vodja trženja za srednjo in vzhodno Evropo @Unruly, Nemčija
  • dr. Sebastian Wernicke, vodja oddelka za podatkovno znanost @Solon, Nemčija
  • Shed Simove, podjetnik, pisatelj in govorec, Velika Britanija
  • Simon Gosling, kreativni evangelist @Happy Finish, Velika Britanija

Dodatne Informacije

Več informacij:
sempl.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.