fbpx

#205 Stadsmagazine - Winkelen 2016

Het nummer #205 brengt shoppingology. Ik heb de term ontleend aan marketinggoeroe Martin Lindstrom en zijn boek Shoppingology, dat probeert de vragen te beantwoorden waarom we eigenlijk kopen en hoe we aankoopbeslissingen nemen. Wat zijn de psychologische hefbomen die een handelaar doen verkopen en een koper kopen? Waarom leiden twee exact dezelfde producten met dezelfde functies in principe tot totaal verschillende aankoopbeslissingen bij klanten?

Stadsmagazine v verigi nakupnih odločitev igra posrednika – torej medij, ki je zaradi svoje zasnove najprimernejši za vsebinsko oglaševanje, tisto oglaševanje, ki kupcu podzavestno sugerira – kupi me. Pa je prav tako? Funkcija brezplačnika po poslovnem modelu ne more biti drugačna, temveč usmerjena prav v partnerstvo z oglaševalci. To brezplačniku omogoča preživetje in obstoj ter možnost, da poleg vsebin s komercialno in marketinško konotacijo poskuša prinesti tiste pozitivne in sproščene zgodbe iz svojega okolja, zaradi katerih je tisk tako zelo pomemben medij. Pomemben za naročnika, oglaševalca, saj ujame kupca v popolnoma drugačnem stanju zavedanja vsebine. Ni motenj, ni šumov, elektronske pošte ali tečnih videooglasov. Kupca oglas ujame pri času, posvečenem le njemu, našemu magazinu in skodelici kave. Priznajmo si! V tisku vsak od nas oglasu nameni pozornost – 5 sekund – 10 sekund – zadosti in prav toliko, da se oglas vtisne v podzavest. In prav ta pozornost, ki so jo dokazale raziskave v tujini, velike oglaševalce, kot je Coca Cola, vrača v tiskane medije. A kaj ko v naši državi vse poteka nekoliko počasneje in v zamaknjeni realnosti. Ljudje v medijskih agencijah pa velikokrat delajo proti toku raziskav in tovrstnih ugotovitev, predvsem zaradi spleta različnih interesov. A to je zgodba za kdaj drugič. Za neko drugo kolumno, na nekem drugem papirju in mediju.

V letu 2016 se City Magazine podaja na pogumno in samostojno pot, saj smo se ustvarjalci revije odločili, da z osebnim tveganjem prevzamemo blagovno znamko in s skupnimi močmi in elementi socialnega podjetništva začrtamo in tudi tlakujemo novo pot našemu brezplačniku. Ta na trgu ostaja unikum, največji brezplačnik po številu izvodov in distribucijskih lokacij. Z največjim “lifestyle” spletnim portalom stadsmagazine.si, namenjenim tako ženski kot moški populaciji, ter novim “lifestyle” projektom hedonisme.si, ki bo luč sveta ogledal tudi v tisku, a šele v sredini prihodnjega leta.

Stadsmagazine tako v novo leto vstopa močnejši kot kdaj prej, z novo vizijo, prenovljenim dizajnom in vsebinsko strategijo.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.