fbpx

26. SOF 2017: minder reclames, meer advertenties

SOF 2017 (Sloveens Reclamefestival) keert tussen 6 en 7 april terug naar Kempinski Palace Portorož. Het programmaonderdeel van het festival, met als hoofdthema 'Menselijke factor in reclame', biedt de deelnemers een nieuwe kijk op marketing en communicatie en het bredere marketingvak. Jaren geleden werd reclame beschouwd als een prestigieus beroep en in sommige gevallen zelfs als onderdeel van de populaire cultuur, maar vandaag de dag wordt het geconfronteerd met talloze uitdagingen. Zelfs een goed idee kan op talloze punten kapot gaan als we ons niet realiseren hoe belangrijk de menselijke factor is in het veelzijdige reclameproces. SOF 2017 zal zich richten op zelfonderzoek en begrip van de rollen van individuen met als doel het profiel van het beroep te vergroten en het het belang te geven dat het verdient.

Belangrijke gegevens
Wanneer?
naar
Waar?
Kempinski Palace, Portorož
Organisator
Facebook-evenement
Toegangsprijs
polna prijavnina SOF – zgodnja prijava, do 10. marca: 390,40 €, polna prijavnina SOF: 500,20 €

SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.

LEES VERDER: Koncert: 2Cellos – Ljubljana bo 2017 priča epskemu spektaklu

Devetčlanska žirija na SOF 2017
Devetčlanska žirija na SOF 2017

Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.

Meer informatie

Meer informatie:
sof.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.