De mediawereld is veel veranderd: de passieve volger 'van de straat' is veranderd in een actieve contentmaker die als het ware een concurrent is geworden van de traditionele media. En hoeveel ruimte kunnen we eraan besteden? Hoe luid kan hij spreken? Hoe beïnvloedt de inhoud de publieke opinie? Antwoorden op uw vragen krijgt u op het 28e Sloveense Reclamefestival (SOF), dat de grens trekt tussen sociale en traditionele media in de context van lezingen door Sloveense en buitenlandse sprekers. Ook worden de beste reclamewerken bekroond en wisselen de deelnemers kennis en ervaring uit, en ontmoeten zij voor het eerst of opnieuw collega's uit de reclamewereld.
Demokratizacija medijev v sožitju s technologieën En spletom je navadnega državljana spremenila v medij – ta je začel ustvarjati inhoud, jih deliti na družbeni omrežjih in v določeni meri vplivati na oblikovanje javnega mnenja. Op družbenih kanalih je tako vsakdo postal in še zmeraj lahko postane de auteur, pisec, fotograaf, filmar, …
Všečki so nova valuta, objave lahko vplivajo na poslovanje bedrijven, opmerkingen pod objavami vzbudijo zanimanje novinarjev, hashtagi pa lahko ljudi celo povežejo v gibanje.
In zaradi tega ‘medijskega hrupa‘ se bodo na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu ukvarjali z vprašanji, kako glasno lahko spregovorijo državljani prek svojih blogov En družbenih omrežij. Namreč včasih smo ob omembi teh zamahovali z roko, danes pa ustvarjajo javno mnenje in celo vplivajo na izide volitev.
Odgovore na vsa prašanja boste lahko dobili na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF). Spremljali boste lahko tudi podelitev nagrad za najboljša oglaševalska dela, izmenjevali boste kennis En ervaring, ter se prvič ali ponovno ontmoet s kolegi iz oglaševalskega Heilig. Kaarten je kunt kopen bij hun website.
Meer informatie:
sof.si