Ben jij een geweldige medewerker? Hoewel veel mensen uitstekende werknemers zijn, hebben velen van hen geen zin om te veel te pronken en op te scheppen. En in de massa werknemers kunnen zulke, hoewel ijverig als mieren, snel verdwalen en volledig onzichtbaar worden. Natuurlijk zijn arrogantie en aanmatiging niet de juiste weg naar succes, maar je moet toch je collega's, jezelf en je superieuren laten zien dat je iets waard bent. Maar hoe kom je er überhaupt achter waar je staat? 8 signalen dat u een geweldige werknemer bent, kunnen u helpen erachter te komen.
Ugotovite, ali ste odličen uslužbenec. Predstavljamo 8 znakov, ki kažejo na to, da ste odličen uslužbenec.
Odlično se razumete s sodelavci
Znaki, da ste odličen uslužbenec, ne zaobjemajo le neposrednih uspehov pri delu, temveč tudi vašo sposobnost, kako dobro se znate vključiti v delovno okolje. Če se dobro razumete s svojimi sodelavci, bosta tudi Teamwerk in splošna delovna klima v podjetju beter. To pa je gotovo eden izmed znakov, da ste za podjetje nepogrešljivi.
Ste iskreni
Dobri voditelji so delavcem z močno integriteto izjemno naklonjeni. Če ste eerlijk, open En odkritosrčni, boste pri zrelem nadrejenem hitro opaženi in cenjeni. Na dolgi rok se upoštevanje etičnih pravil En eerlijkheid izjemno splačata.
Trudite se, da ste vedno boljši
Na neki točki se vsak izmed nas zadovolji z nivojem izpopolnjenost – vsaj za nekaj časa. A izredno dobri zaposleni se tudi po tem, ko so svojo veščino izpilili skoraj do popolnosti, trudijo, da postajajo vedno boljši. Če ste pri svojem delu že zelo dobri, se lahko začnete izobraževati na kakšnem drugem področju, ki vam bi prišlo na delovnem mestu prav.
Ste zanesljivi
Betrouwbaarheid je ena izmed najbolj močnih točk delavca, še posebno, kadar gre za večje podjetje. Kdor prihaja na delovno mesto točno in drži svojo besedo, poskrbi, da prav gotovo ni najšibkejši člen v verigi zaposlenih.
Ste mentor drugim
Vodja je seveda glavni mentor celotne organizacije, a tudi on ne more vsega dela opraviti sam. Če znate biti dober mentor novim zaposlenim, vašemu šefu neposredno odvzamete kar veliko težo bremena z ramen, poleg tega pa ste ključni razlog, da delo v podjetju poteka hitro in brez zapletov.
Ste proaktivni
Če bi vsak zaposleni opravil le tiste naloge, ki so mu neposredno dodeljene, bi vsako podjetje potrebovalo cel kup zaposlenih, ki bi skrbeli izključno za dodeljevanje nalog. To pa pomeni ogromno dodatnih stroškov, da o zmanjšanju učinkovitosti ne govorimo. Zelo pomembno je, da ste proaktivni in da razumete, da je vaša primarna naloga enostavno to, da doprinesete k usklajenemu napredovanju podjetja.
Ste dober komunikator
Dobra komunikacija je ključno orodje za gladek potek dela – še posebno takrat, kadar gre za organizacijo, ki se loteva bolj kompleksnih projektov. Ko pride do tehničnih zapletov ali medosebnih konfliktov, ne bodite tiho, temveč o težavah spregovorite.
LEES VERDER: Wereldberoemde Slovenen die niet Melania Trump zijn
Česar se lotite, speljite do konca
Ambicija nima nobene teže brez vztrajnosti. Če ste polni novih idej, izboljšav in vizij, te ne pomenijo nič, če jih ne uresničite. Bodite pozorni na to, da projekte, ki se jih lotite, tudi speljete do konca.