fbpx

9 dingen die alleen millennials zullen begrijpen, en terecht

Degenen die tussen 1980 en 2000 zijn geboren, behoren tot de millenniumgeneratie. Vanwege vergelijkbare ervaringen in het onderwijs en de sociale context delen ze een vergelijkbare manier van denken en leven. Alle leden van deze generatie maken in grote mate gebruik van elektronica en sociale netwerken, zijn minder religieus dan leden van oudere generaties en zijn wat liberaler. In het artikel lees je wat alleen millennials zullen begrijpen.

To so stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci, in tako je tudi prav.

Veselje odraščanja v 90. letih prejšnjega stoletja

Nihče ne razume, kako dobra so bila 90. leta za otroke, bolje od milenijcev. Takrat so se otroci v jeans opravi zabavali s fotografiranjem na analognih fotoaparatih, gledali zdaj že kultne risanke na Cartoon Networku in bili še dovolj neobremenjeni s tehnološkim vplivom, da so našli čas in energijo za igranje na igriščih.

Obdobje obsedenosti z roza barvo

Skoraj vsako milenijsko dekle (in tudi kar nekaj fantov) je imelo vsaj kratko obdobje obsedenosti z roza barvo. Takrat je milenijec odel velik del svojega sveta z odtenki rožnate – od sobe do posteljnine, oblek, nohtov in igračk.

MP3

Preden so prišli na trg zmogljivi telefoni, ki so vključevali tudi predvajalnik glasbe, smo imeli MP3-je. Jih še imate v kakšni zaprašeni omari?

Se še spomnite MP3-jev in plošč?
Se še spomnite MP3-jev in plošč?

Neminljiva želja po potovanjih

Milenijci imajo neminljivo željo po potovanjih. Želijo spoznati vse in vsakogar. Ko se vrnejo s potovanja, že načrtujejo svoj naslednji odhod.

Poslušanje podcastov

Podcasti so milenijcem v takšen užitek kot gledanje serij. Poslušajo jih med delom, med tekom in pred spanjem.

Werk vanuit huis

Milenijci so generacija, ki gradi kariero v obdobju eksponentnega tehnološkega napredka. Tako mnogi delajo od doma. To ima seveda tako slabe kot dobre plati.

Milenijci pogosto delajo od doma
Milenijci pogosto delajo od doma

Obisk kavarn

Milenijci, ki radi pijejo kavo (in skoraj vsi jo), imajo navado zahajati v eno in isto kavarno. V svojem mestu skrbno proučijo, katera kavarna jim nudi največ na področju kakovosti kave, udobja, prijetnosti prostora in ugodne cene, nato pa se tam udomačijo kot domače mačke.

Avokado, avokado, avokado

Milenijci so obsedeni z avokadom – avokado na toastu, v smutiju, v solati, na jajcih … Kdo bi jim lahko zameril?

Obsedenost z avokadom
Obsedenost z avokadom

Obdajo se z lončnicami

Milenijci se radi obdajo z lončnicami – še posebej tisti, ki živijo v mestih. Morda je to odraz pomanjkanja stika z naravo.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.