fbpx

Audi S4 en S4 Avant – atleten uit de A4-familie

Audi S4 in S4 Avant

Audi bracht twee versies van de nieuwe generatie van het A4-model naar de Autosalon van Genève, de Audi S4 en S4 Avant, de sportversie in sedan- (S4) en stationwagon-versie (S4 Avant), die eigenlijk zweette in de sportschool vóór de laten zien, want ze hebben een V6-turbomotor met een vermogen van 260 kW. Ze zullen in de zomer van 2016 beschikbaar zijn voor klanten.

Audi je v Ženevo pripeljal modela S4 in S4 Avant, športni različici modela A4. Pod pokrov so jima inženirji skrili na novo razvit 3,0-litrski V6-turbomotor s 350 konjskimi močmi (260 kW). Največjo moč razvije v območju od 1370 do 4500 vrtljajev na minuto, navora pa je za natančno 500 Nm. Bencinski agregat z neposrednim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom limuzino od 0 do 100 km/h spravi v 4,7 seconden, medtem ko karavan potrebuje 2 desetinki več (4,9 sekunde). Obema so hitrost sicer elektronsko zamejili pri 250 km/u, moč na kolesa pa prenaša 8-stopenjski menjalnik Tiptronic (posebnost avtomatskega menjalnika je preklop na učinkovit prosti tek, če voznik pri vožnji med 55 in 160 km/h umakne nogo s stopalke za plin).

Masa Audija S4 Avant znaša 1675 kilogramov (limuzina je 45 kg lažja).
Masa Audija S4 Avant znaša 1675 kilogramov (limuzina je 45 kg lažja).

Njegov športni značaj poleg pogona Quattro in vektorskega prenosa moči na kolesa izžareva še multi-link vpetje celotne četverice obes, športno S-podvozje, zaradi česar je za 23 milimetrov nižji od klasičnega A4, pa CDC-blažilniki za neprekinjen nadzor nad blaženjem. Kombinacija naštetega daje vozniku veliko ”pooblastil” za nadzor nad karakteristikami podvozja in tudi pogona. Ker je pri S4 in S4 Avant poudarek na motorju, je Audi poskrbel za še več impresivnih tehničnih podatkov. Gre za izredno učinkovit agregat, ki porabi manj kot 7,4 litra bencina (v ciklu NEVC) na 100 kilometrov, kar pri izpustih pomeni 174 gramov CO2 na kilometer (karavanska izvedenka porabi deciliter več).

LEES VERDER: Audi filmde een advertentie voor de Audi SQ7 TDI in Slovenië


Volan je progresiven, alternativa elektromehanskemu servokrmiljenju je dinamično krmiljenje, pri katerem se prestavno razmerje spreminja skupaj s hitrostjo. Sedi na 18-palčnih platiščih (245/40), zadnje kolutne zavore pa so luknjaste kot švicarski sir in hlajene od znotraj. Modela Audi S4 in S4 Avant sicer brzdajo 6-batne zavorne čeljusti, ki so v osnovi črne, za bolj drzen videz pa so na voljo tudi rdeči. Vidita z LED-koplampen, smerokazi so dinamični, pri Avantu je prtljažnik elektronski. Sedeži so mešanica usnja nappa, alkantare in kontrastnih šivov. Ne gre brez infozabavnega sistema s povezljivostjo v splet (Wi-Fi) in asistenčnega sistema, merilniki pa so digitalizirani. In cena? Oba modela se bosta vrtela okoli 60 tisoč evrov, limuzina na sončni, karavan pa na senčni strani številke. Izideta poleti 2016.

Meer informatie

Meer informatie:
audi.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.