fbpx

Zdaj lahko kupite časopise in revije z lažnimi novicami. Bi jih prepoznali?

Ob poplavi lažnih novic, ki se vsakodnevno znajdejo v medijih, je težko določiti, kaj je res in kaj ni. Zavajanju javnosti ni videti konca, zato je nujno potrebno, da se jo o tem tudi pouči.

Zanimivo akcijo sta izpeljali revija Columbia Journalism Review in kreativna agencija TBWA\Chiat\Day New York, ki si ljudi prizadevata ozavestiti o nevarnostih lažnih novic.

Časopisno stojalo v New Yorku sta opremili s številnimi časopisi in revijami, na katerih so natisnjeni naslovi lažnih novic z različnih internetnih strani.

Ali se vam naslovi teh novic zdijo znani?
Ali se vam naslovi teh novic zdijo znani?

Naslovi imajo absurdno in naravnost smešno vsebino. Med njimi se je tako denimo znašel tudi naslov “Trump claims America should have never given Canada its independence” oziroma ‘Trump trdi, da Združene države Amerike Kanadi nikoli ne bi smele priznati neodvisnosti’.

Lažne novice so postale del vsakdana.
Lažne novice so postale del vsakdana.

Na stojalu je mogoče najti še vrsto drugih pozornost vzbujajočih naslovov. Na uradnem dogodku so mimoidočim razdeljevali vodiče za prepoznavanje takšne vrste novic, ki so v pomoč pri razlikovanju med resničnim in lažnim.

Ljudje se moramo naučiti razlikovati med resničnim in lažnim.
Ljudje se moramo naučiti razlikovati med resničnim in lažnim.

Meer informatie

Meer informatie:
tbwachiatdayny.com
cjr.org

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.