Met de BMW 3.0 CSL Hommage conceptstudie brengen de Beieren een eerbetoon aan hun beroemde voorganger uit de jaren '70. In het geval van de moderne versie van de CSL, die staat voor "Coupé Sport Leichtbau" of "coupe, sport en lichte constructie", zijn deze laatste kenmerken de rechtvaardiging in plaats van aluminium - samen met het plexiglas verminderde het het gewicht van de origineel model van ongeveer 200 kg versie 3.0 CS - gebruikte koolstofvezel. Deze worden beschouwd als het "aluminium van de 21e eeuw" als het gaat om het verminderen van het autogewicht.
BMW 3.0 CSL Hommage je koncept, ki je nastal v spomin na slovitega predhodnika. Nemci so ga prvič predstavili na prireditvi Concorso d'Eleganza Villa d'Este ob jezeru Como v Italiji, domicilu prestižnih klasičnih in konceptnih avtomobilov ter motociklov, kjer so svoj delež k tradiciji dogodka v preteklosti tudi že pristavili BMW-jevi posebneži. BMW 3.0 CSL Hommage gre tako po stopinjah modelov Zagato coupe, Gran Lusso coupe in M1 Hommage.
Video – predstavitev koncepta – BMW 3.0 CSL Hommage
Medtem ko je karoserija novodobnika povsem po zgledu športne estetike 21. stoletja, pa sta konceptualno v notranjosti obe 3.0 CSL različici omejeni na najosnovnejše. Izjema pri BMW 3.0 CSL Hommage je le z lesom okrašen zgornji del armaturne plošče. Na sredi tega si je mesto izboril zaslon s prikazovalnikom napolnjenosti električnega pospeševalnika e-boost, ki nudi električni potisk in s tem še bolj dinamično pospeševanje 3,0-litrskega V6 motorja.
Minimalizma dirkaško naravnanega interjerja- tega ”izdajo” lupinasti sedeži, šest-točkovni varnostni pasovi in nosilci za čelade– se je nalezla tudi tehnologijo, saj zaslon za ”formula” volanom izpisuje le hitrost, vrtljaje, trenutno prestavo in daje sugestij za skok v naslednjo.
LEES VERDER: De sport-SUV Mercedes-Benz GLC coupé is het antwoord op BMW's X4-model
Za model BMW 3.0 CSL Hommage teža za razliko od brezčasnega predhodnika ni znana, je pa avto rezultat dosežkov modernega inženirstva, ki temelji na lahkih materialih za izdelavo konstrukcije. Od tu plastika ojačana z ogljikovimi vlakni. Da pa bi karseda zmanjšali njegov zračni upor, na čimer sicer primarno delajo deflektorji zraka in krilca, ki ob hlajenju motorja in zavor tudi potiskajo avto k tlom, so se oblikovalci odrekli vzvratnim ogledalom en zij nadomestili s kamerami. Strupeno rumeno barvo (golf yellow) dopolnjujejo 21-palčna platišča, k drznemu videzu pa svoje pristavijo še odbiti laserkoplampen.