fbpx
Netflix ©2020

Bob is momenteel het populairste kapsel ter wereld

De kracht van een goed kapsel mag niet worden onderschat. Je kunt er niet alleen jezelf mee uitdrukken en het is een belangrijk onderdeel van je identiteit, het kan ook een manier zijn om met levenservaringen om te gaan, of het nu een belangrijk keerpunt in het leven is of een eervolle herinnering aan een dierbare.

Seveda obstaja veliko različnih oblik frizur, s katerimi lahko eksperimentirate in zdi se kot da ste na potovanju, ko poskušate najti tisto, zaradi česar se boste počutili najbolj samozavestne in močne. Vendar je nedavna raziskava pokazala, da po vsem svetu kraljuje predvsem ena pričeska.

Na seznamu več kot 170 različnih pričesk so analizirali Googlove podatke o iskanjih po vsem svetu in ugotovil, da je najbolj priljubljen nihče drug kot klasični bob. Izrazi okoli besede “bob” obsegajo neverjetnih 222.580 povprečnih mesečnih iskanj in je najbolj priljubljen videz las v 52 državah, vključno z Združenim kraljestvom, ZDA, Belgijo in Nemčijo. Po bobu prihaja “bun” s 85.890 povprečnimi mesečnimi iskanji En “bangs” z 85.830.

Zakaj je bob tako priljubljen

Leta 1909 naj bi ga izumil pariški frizer Antoine de Paris, ki je kot navdih uporabil Joan of Arc in brezčasna pričeska je v 20. letih postala nadvse priljubljena. Odcep od arhaičnega prepričanja, da dolgi lasje pomenijo ženstvenost, je bob postal simbol premika v družbi. Dandanes ga hvalijo zaradi nizke potrebe po vzdrževanju in ga lahko nosite na različne načine, od francoskega boba (kadar dolžina običajno doseže vogal ust) do asimetričnega boba (kadar je ena stran nekoliko daljša od druge ) in celo lob (nekoliko daljša različica boba).

Če se tudi v spopadate z odločitvijo – bob: da ali ne – smo poiskali nekaj najljubših bob stilov za navdih.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.