Avtomobil, ki smo ga tokrat preizkusili, se odlično počuti prav v mestu. Kompaktne mere, varčen, a obenem poskočen dizelski motor, in atraktivna zunanjost ter notranjost so lastnosti testnega forda ka, s ...
Avtomobil, ki smo ga tokrat preizkusili, se odlično počuti prav v mestu. Kompaktne mere, varčen, a obenem poskočen dizelski motor, in atraktivna zunanjost ter notranjost so lastnosti testnega forda ka, s katerim smo se družili teden dni. Zaradi zanimive barvne kombinacije – črne s široko flurestenčno rumeno črto – smo na cesti precej izstopali – to pa je tudi namen opreme Individual, kakor so pri Fordu poimenovali opremske elemente, ki naredijo avtomobil bolj po meri. Podoben dizajn se nadaljuje tudi v notranjosti – črna z elementi v kričeči flurestenčno rumeni barvi: kričeča je sredinska konzola, kričeči so ročaji na vratih, usnjeni elementi na volanu. Presenečeni smo bili nad prostorno notranjostjo avtomobila, predvsem na sprednjih sedežih. Da bi imel sovoznik več prostora za noge, so armaturo pred njim krepko »zožali«. Le potniki na zadnjih sedežih so malce bolj na tesnem – odvisno od položaja sprednjih sedežev. Pohvalimo lahko samodejno klimatsko napravo, zanimivo oblikovno rešitev zračnikov, potovalni računalnik, možnost krmiljenja radia s pomočjo gumbov na volanu in vgrajeno bluetooth prostoročno napravo za telefoniranje. Sta nas pa razočarali dve stvari: dejstvo, da moramo rezervoar z gorivom odpirati s ključem, in manjko kljuke za odpiranje prtljažnika – tega lahko odpreš ali fizično s ključem, ali s pritiskom na tipko na daljincu, kar vsekakor ni zelo praktično.