"Beste passagiers, maak uw veiligheidsgordels vast, we gaan vliegen", zou een passende welkomstzin zijn in elke Saab, omdat sommige details in het bestuurderscompartiment doen denken aan de cabine van een piloot. Het stuur bijvoorbeeld - de aluminium inzetstukken erop geven de indruk dat je een vliegtuigroer in je handen houdt; tenminste binnen...
“Spoštovani potniki, pripnite si varnostne pasove, poleteli bomo,” bi bil primeren stavek dobrodošlice v kateremkoli saabu, kajti nekateri detajli v voznikovem prostoru naravnost spominjajo na pilotsko kabino. Na primer volan – aluminijasti vložki na njem dajejo vtis, da držiš v rokah letalsko krmilo; vsaj v našem testnem saabu, ki ga je gnal 154-kilovatni bencinski motor s turbo puhalom, je bilo tako. Ravno zaradi omenjenega puhala (njegov pritisk kaže poseben merilnik) smo morali pred užitki, ki jih ponuja takšen motor, le-tega segreti na delovno temperaturo. Za odlično lego na cesti je skrbel štirikolesni pogon, ki je po potrebi del moči s sprednjih koles prenesel na zadnja. V izjemnih situacijah je v delovanje posegla še elektronska zapora diferenciala. Vse te dobrote imajo še slabo stran – razmeroma visoko porabo bencina, ki je na našem testu znašala okoli 12 l/100 km. Oznaka aero na testnem saabu je pomenila najvišjo raven opreme, ki ji je bilo dodano še nekaj doplačljive opreme: od tempomata do samodejne zatemnitve notranjih in zunanjih ogledal.