Zelfs als conceptauto viel de Honda E op door zijn schattigheid. De productieversie is al goed belicht, maar wat vooral prettig is, is het feit dat hij schattig blijft en we kunnen niet wachten om hem voor het eerst op de weg te zien.
O Hondi E smo že pisali, saj nas je navdušila že v svoji conceptueel formulier. Nedolgo nazaj se je predstavila s kamerami namesto vzvratnih ogledal, tokrat pa smo izvedeli še njene ‘tehnične’ zmogljivosti. Elektromotor bo nameščen na de laatste osi, s tem pa bo imela Honda E pogon na de laatste kolesni par. Na voljo bo v twee različicah, prva bo imela 100 kW (136 KM) moči, en de andere 113 kW (154 KM) moči. Batterij met capaciteit 35,5 kWh bo zagotovila dovolj elektrike za do 220 kilometrov poti. S snel opladen bo lahko baterija napolnjena, tot 80%, v 30 minuten, kar naj bi bilo dovolj za nadaljnih 177 kilometrov poti.
Honda E bo modernemu času primerno ponujala različne oblike connectiviteit, z vsem skupaj pa bomo upravljali preko 12.3-palčnega zaslona na dotik. Na voljo bo celo Hondin digitaal assistent. Honda E se bo v svoji popolnoma serijski različici predstavila zainteresirani javnosti na avtomobilskem salonu in Frankfurt.
Galerija: Honda E
Meer informatie:
honda.si