Onder auspiciën van de campagne 1TP10 Steun altijd een goed doel heeft Coca-Cola in Slovenië, in samenwerking met de bedrijven Petrol, Mercator en Tuš, een donatie toegekend voor een totaalbedrag van 67 duizend euro. De ontvangers van de donatie en de houders van de winnende projecten zijn de Vereniging van Vrienden van de Jeugd van Ljubljana Moste-Polje voor het studentenfonds van het Botrstvo-project, het Olympisch Comité van Slovenië - Vereniging van Sportfederaties voor beurzen voor jonge atleten en de Morigenos vereniging voor dolfijnonderzoek in de Sloveense zee.
Namen akcije #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.
Začetki letošnje akcije 1TP10 Altijd ondersteuning dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.
Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir:
Več o akciji #vednopodpiraj dober namen:
vednopodpiraj.si