Reclamebureaus over de hele wereld proberen voortdurend hun klanten tevreden te stellen en reclamecampagnes te creëren die de aandacht van het publiek trekken. Maar slechts enkelen slagen erin zich met hun advertenties diep in het bewustzijn van het individu te verankeren.
Mnogi kreativni oglasi ostanejo v spominu ljudi še dolgo po njihovi objavi. Nanje ne smemo gledati le kot na sredstvo za prepričevanje potrošnikov. Hkrati so namreč tudi vir informacij za družbo, nemalokrat pa sprožijo razprave o pomembnih stvareh.
Bright Side je nedavno preučeval primere socialnega oglaševanja, ki se ukvarja s perečimi družbenimi problemi s celega sveta. Oglasi dokazujejo, da se vsi ubadamo s podobnimi težavami. Prav zato je treba v želji po razreševanju teh sodelovati.
laten we eens kijken na katere družbene probleme so trenutno najbolj osredotočeni oglasi po svetu.
Galerija – Šokantni oglasi, ki so vzbudili največ zanimanja javnosti