Halverwege de jaren zestig werd het Jaguar XJ13-prototype gepresenteerd - maar helaas kwam het te laat, aangezien de homologatieregels van de FIA-organisatie al waren veranderd. De atleet, die de legendarische race van Le Mans zou winnen met de concurrentie vertegenwoordigd door Porsche, Ferrari en Ford, proefde geen race-adrenaline. En nu komt het terug!
Jaguar XJ13 ni nikoli okusil občutka zmage ali dirkaškega adrenalina 24-urne preizkušnje, a kljub temu so mu izkazali spoštovanje, ki si ga zasluži – škotsko podjetje Ecurie Ecosse, ki je že dolga leta del avtomobilskega tekmovalnega športa, se je zdaj odločilo, da bodo izdelali avtomobil v duhu legendarnega avtomobila Jaguar XJ13.
Ecurie Ecosse LM69 je narejen po specifikacijah, ki bi jih imel avtomobil v letu 1969 – čeprav je osnovan za dirkališče, je LM69 op de weg legalen. Ze zullen alleen maar produceren 25 exemplaren, vanj pa vgradili sredinsko nameščeni 5,0-litrski, 5,3-litrski of 7,3-litrski V 12-valjni motor.
LM69 je, kot smo omenili zgoraj, narejen po specifikacijah En pravilih, ki so veljala v letu 1969 – to pomeni, da avtomobil niet heeft sodobnih systemen, kot smo jih vajeni v današnjih avtomobilih. Moderne verbeteringen, ki jih je ‘replika’ bila deležna, najdemo predvsem v obliki širših banden in uporabi kompozitnih materialen, zaradi katerih je avtomobil makkelijker (v primerjavi z njegovim ‘predhodnikom’).
Omejena serija in zgodovinski pedigre zagotovo dodajo k ceni, ki sicer ni znana, a zagotovo het is niet klein.
Galerija: Ecurie Ecosse LM69
Meer informatie:
ecuriecars.com