We hebben de eerste BMW M8 binnen! En het is echt de eerste, want de 8 Serie uit de jaren 90 van de vorige eeuw droeg nooit het extra M-embleem. En wat brengt de krachtigste acht ons tot nu toe? Laten we je een hint geven: er zijn maar liefst drie modellen en één is bijzonder brutaal!
Onder de motorkap BMW M8 is aan het verstoppen 4,4-litrski V 8-valjnik z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750 newtonmeter navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi 'boven zonder'. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8 versnellingen Steptronic menjalnikom in xDrive štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 naar 100 km/u pognal v le 3,3 seconden. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko sneller, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.
Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250 km/u, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305 km/u. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa merkbaar agressiever. 20 inch platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.
Galerija: BMW M8
Meer informatie:
bmw.si