fbpx

De film "The Interview" kreeg vanwege bedreigingen een score van 10 op IMDb

IMDb, een afkorting van Internet Movie Database, wordt beschouwd als een van de belangrijkste online filminstellingen. Het is een onvervangbare bron voor alle filmliefhebbers en anderen die op zoek zijn naar een geloofwaardige maar populaire mening. Zijn lijst van de 250 best beoordeelde films heeft een heel bijzondere status, die nog steeds wordt aangevoerd door ‘The Shawshank Redemption’, maar dreigt te worden onttroond door het controversiële ‘The Interview’, een film die nooit de bioscopen heeft gehaald. en terroristische dreigingen maakten hem beroemd.

”The Interview” je Kim Kardashian filmov. Slaven zaradi slave same, film brez pravih talentov, ki ga je v soj žarometov butnil internet. Le da v tem primeru to niso bili žgečkljivi posnetki, pač pa teroristične gevaren neznanih hekerjev in kim kot moški. Odličen PR? Namreč vse bolj rado se zgodi, da film zaslovi po vsem drugem kot odlični igri ali scenariju, ki vse bolj postajata drugotnega pomena. In noben film v zadnjih letih ni dvignil toliko prahu in povzročil toliko kontroverznosti kot ”The Interview”, ki je zakuhal mednarodni incident in čez lužo veselo praži pravice o svobodi izražanja.

James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.
James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.

Gre za parodijo o severnokorejskem diktatorju Kim Džong Unu, a bilo bi preveč očitno in ubopano, da bi grožnje s terorističnimi napadi na kinodvorane, ki so bodo drznile predvajati film (premiera je bila predvidena 25. decembra in naj bi se po zadnjih podatkih nekje celo zgodila), prišle direktno iz njegovih soban, ki se sicer kopajo v filmih hollywoodske produkcije. Tako so to storili hekerji. Filmska družba Sony, ki si lasti pravice nad filmom, je na razočaranje gledalcev stisnila rep med noge in film potem, ko so se predvajanju odpovedale manjše in večje ameriške verige kinooperaterjev (ki se niso umaknile zaradi groženj, pač pa, ker so jim odvetniki dali pravni pouk, da bodo odgovorne za morebitne žrtve), povsem umaknila z agende.

Bomo kdaj videli ''The Interview''? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?
Bomo kdaj videli ”The Interview”? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?

A najboljše stvari so prepovedane stvari in ljudje so na prepoved in umik odgovorili na svoj način. Niso šli na ulice. Šli pa so na IMDb, že več kot 35 tisoč njih, in tam filmu plebiscitarno, v znak protesta, podelilo oceno 10. Zdi se, da bo število z dneva v dan samo naraščalo in da bo vse več ljudi prihajalo s ”transparentom” 10, in to vse dokler Sony filma ne spusti v javnost.

LEES VERDER: Kerstfilms die niet toegankelijk zijn voor kinderen

James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ''Bound 3'', ki je parodija spota ''Bound 2'' Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.
James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ”Bound 3”, ki je parodija spota ”Bound 2” Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.

Z oceno pa filmofili jasno ne izražajo ocene filma, gre za neko drugo sporočilo, ki pa je jasno in glasno- hočemo videti ”The Interview”! Profesionalni kritiki, ki so ga dejansko videli, seveda do njega niso bili tako prizanesljivi in so ga raztrgali. Med drugim so dejali, da je še en film v hollywoodskem nizu filmov, ki poneumlja, ki je otročji, neokusen in nas zasipava z butastimi šalami. ”Kaznilnici odrešitve” se torej ni bati, da bi ga James Franco in Seth Rogen dejansko stala prvega mesta (da bo prilezel tja, bo moral pojesti še precej žgancev, beri nabrati še lepo število desetic, saj šele določeno število glasov daje pravo kredibilnost oceni), a dokler filma ”The Interview” ne ”odreši” Sony (kar očitno vendarle bo) in si najde dom (tudi tega očitno je), bo verjetno ostal najbolje ocenjeni film, če vseh časov, pa bo pokazal čas.

Meer informatie

Meer informatie: 
IMDB

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.