fbpx

Fjällräven & Primus: van stad naar natuur

Zweden hebben een bijzondere houding ten opzichte van de natuur, design en persoonlijk hedonisme, het lijkt erop dat de natuur en het contact ermee altijd op de eerste plaats komen. Zij prenten dit DNA van co-existentie met de natuur in op hun nakomelingen. Het hoort er allemaal bij om bij haar terug te komen en bij haar terug te komen. Een deel van deze filosofie, evenals een deel van de visie van het merk, werd ons aangeboden door de merken Fjällräven en Primus. Ze haalden een geselecteerde groep journalisten van over de hele wereld de stad uit en de natuur in.

Zavedanje, kako zelo pomembna je narava, pogosto ni samoumevno. Vse prevečkrat pozabljamo, da časa nazaj ne bomo mogli zavrteti. Da je prav narava naše največje bogastvo, ki si zasluži vso našo največjo pozornost in zvrhano mero čuta. Pri tem se zdi, da so nekateri narodi uspeli v svoj »epigenetičen« zapis na prvo mesto postaviti odnos z naravo. V ustavi imajo namreč zapisano pravico do »uživanja narave« Allemansrätten, ki jim zagotavlja pravico do kampiranja v naravi, pod pogojem, da bo prostor po odhodu ostal neokrnjen. In prav ta pravica, ki je hkrati obveznost, je zapisana v viziji in poslanstvu blagovnih znamk Fjällräven En Primus, katerih glavna filozofija je spodbuditi ljudi v pravilen in spoštljiv odnos do narave ter jim olajšati bivanje v njej. To počno z izdelavo oblačil ter pripomočkov za preživljanje časa v naravi, a nas hkrati s svojo filozofijo želijo naučiti, da ni treba vedno slediti trendom, da so dobre stvari enostavno trajnostneFjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih. Takšnih, ki jih boste z veseljem oblekli tudi čez deset ali dvajset let. Bistvo njihove filozofije ne temelji na tem, da vedno želijo biti prvi – temveč želijo biti prvi v sozvočju z naravo. To pomeni, da delajo z materiali, ki jih lahko dobijo iz okolja, ter s trajnostnimi materiali, ki imajo čim manjši vpliv na okolje. Pogled, ki v tem modernem svetu modnih blagovnih znamk ni tipičen

Fjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih.
Fjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih.

Nepozabna izkušnja – Užitna dežela »The Edible Country«

Popeljali so nas torej iz mesta v naravo, na gurmansko avanturo, ki so jo oblikovali štirje švedski kuharji z Michelinovo zvezdico v sodelovanju s turistično organizacijo Visit Sweden. Torej posebno kulinarično izkušnjo, saj je na Švedskem okusna zdrava hrana tik za vogalom – v naravi. Ideja je preprosta – spremeniti celotno državo v restavracijo s posebnimi mizami, ki se skrivajo na najbolj slikovitih točkah Švedske ter oblikovati recepturo iz zelišč, ki jih najdemo v naravi ter si iz njih pripraviti nepozabno gurmansko izkušnjo. Vse, kar potrebujete, so sol, maslo in med ter dobra oblačila za preživljanje časa v naravi.
visitsweden.com/ediblecountry/

Meer informatie

FJÄLLRÄVEN
Podjetje Fjällräven prihaja iz majhnega mesta Örnsköldsvik na Švedskem. Idilična narava mesteca s svojimi dih jemajočimi razgledi privlači navdušence nad preživljanjem prostega časa v naravi in je tako navdih za oblačila in opremo za prosti čas. Poslanstvo Fjällrävna je, da naravo približa ljudem, v svojem pravem švedskem slogu pa se osredotoča na preprostost in praktičnost. Pri razvijanju svoje funkcionalne, trajnostne in brezčasne opreme izraža spoštovanje do narave, živali in ljudi ter svet navdihuje za življenje na prostem.
fjallraven.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.