fbpx

Generacija Z: značilnosti generacije, rojene med letoma 1995 in 2010

Generacija Z

Veš, kdo je tipičen predstavnik generacije Z, znane tudi kot tiha generacija, net generacija, e-generacija in iGeneracija? Gre za generacijo, rojeno med letoma 1995 in 2010, ki je na internet priklopljena praktično od otroštva, ki ves dan gleda v zaslon telefona, tablice ali prenosnika, piše stavke brez ločil, išče odgovore na Googlu in lista knjige le še v šoli. Gre za iznajdljive posameznike, ki odraščajo v svetu hipnih informacij in katerih edini otroški kanal, ki ga poznajo, je YouTube.

Wij presenteren u značilnosti generacije Z, generacije, ki je od prvih vzdihljajev vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže, ki večino časa preživi na spletu in trenutno predstavlja okoli 20 odstotkov svetovnega prebivalstva.

LEES VERDER: 33 manieren waarop we anderen op de zenuwen kunnen werken

Značilnosti generacije Z:

So strokovnjaki za internet

Ker so pripadniki generacije Z vseskozi priklopljeni na splet, najdejo odgovore na vprašanja, kot bi trenil. Namesto odprtih knjig imajo ob sebi raje ”odprtih” več zaslonov.

Raje se sporazumevajo s sporočili, kot govorijo v živo

Generacija Z se raje sporazumeva digitalno, kot ima diskusijo v živo. Preden začnete zavijati z oči, ima to določene prednosti. Ni čudne tišine, lažje se izražamo, lahko premislimo, kaj izjavimo …

Njihovi idoli so YouTube zvezdniki

Pripadniki generacije Z se zgledujejo po YouTube zvezdah, kot je PewDiePie.

Zaradi recesije so hitreje postali zreli

Generacija Z se je stvari okoli sebe zares začela zavedati v času gospodarske krize, zato je ta generacija bolj iznajdljiva kot predhodna, saj ve, da se mora znajti sama in si tudi sama ustvarjati priložnosti, ne pa čakati nanje.

Hobije spreminjajo v službe

Raziskave kažejo, da namerava kar 76 odstotkov pripadnikov generacije Z iz svojega hobija narediti službo. Da, eno je kruta realnost, drugo pa so sanje. A z Googlom ob strani vedo, kako uresničiti svoje sanje.

So vedno en korak spredaj

Pripadniki generacije Z, kot rečeno, iz svojih hobijev ustvarjajo zaposlitev, zato že kot najstniki začenjajo graditi svojo blagovno znamko, saj razumejo moč družbenih omrežjih, ki imajo vpliv ne le na zasebno življenje, pač pa so tudi njihov življenjepis.

Generacija Z je generacija inovatorjev

Zagonska podjetja rastejo kot gobe po dežju, in če pogledate povprečno starost teh podjetij, vam bo hitro jasno, da se med generacijo Z skrivajo bodoči tehnološki voditelji.

Tehnologiaj jim je bila položena v zibelko.
Tehnologiaj jim je bila položena v zibelko.

Generacija Z je aktivna generacija

So aktivni državljani, aktivisti s pristnim namenom reševanja sveta pred pogubo. Vidijo širšo sliko in imajo čut za okolje, predvsem pa vest.

Prednost dajejo kakovosti

Kvaliteta pred kvantiteto je glavno vodilo generacije Z. So izjemno selektivni, zato so prava uganka za oglaševalce, saj stvarem ne nasedajo zlahka.

So bolj odprti do drugačnosti

Zanje so besede, kot sta gej in transspolna oseba, nekaj vsakdanjega, ne pa tabu in urbani mit.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.