fbpx

Een speeltje waarmee we voortdurend in contact staan met het kind

Mailmen is de naam van speelgoed en Toymail is de naam van een applicatie. En nee, het is niet weer een onzin die het kind simpelweg voor het scherm laat zitten. Met dit speelgoed heb je altijd en overal contact met je kind, omdat je er spraakberichten naar je kind kunt sturen, die de kleine op een leuke manier zal horen.

Basis informatie
Merk
Toymail
Model
De prijs
42,6€
Winkel

Toymail ni še ena igrača, ki otroka enostavno postavi prek ekran. Meniva, da obstaja boljša pot razvoja tehnologije za otroke in to takšna, ki naredi otroka družabnega”, pravita najboljši prijateljici Gauri Nanda En Audry Hill, ki sta si izmislili Toymail. Njuno mnenje je, da preživimo preveč čas za ekrani, izolirani od družbe.

In ker se to začne že v otroških letih, sta si izmislili družabno sodobno igračo, v prvi vrsti pa sta izhajali iz svoje lastne potrebe. Gauri je namreč želela ustvariti igračo, ki ji bo pomagala ostati povezana z otroki svoje najboljše prijateljice Audry, da bi jim na primer vedno lahko povedala, da jih ima rada.

Najprej sta tako ustvarili malega Mailmen-a. Nato sta razvili še aplikacijo Toymail, prek katere se posameznik via smartphone poveže z otroci, ki jih pozna, in jim pošlje sporočila na njihovo igračo. To je lahko glasovno sporočilo ali e-mail, le da je veliko bolj plezier in veliko bolj prilagojen otroku, kot so klasična internetna oziroma SMS sporočila.

Ker gre vendarle za igračo, ki mora biti plezier, se glasovi pri predvajanju skozi filter spremenijo in otroku prinesejo poleg sporočila še pravo dozo smeha. Na Mailmen-a se lahko povežemo tudi v brezžičnem omrežju, tako da lahko sporočila pošljemo kadar koli in od kjer koli. Otroci pa lahko zij antwoorden neposredno prek Mailmana, saj bo aplikacija Toymail bo sporočila shranila tako, da bo otrokov odgovor mogoče poslušati prek pametnega telefona.

Ne gre torej za še eno govorečo igračo, ampak za priročno dvosmerno komunikacijo. In za igračo, ki je spontana in je nikoli ne moremo vnaprej predvideti, saj vsak trenutek lahko zaigra novo in drugačno sporočilo.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.