Een thuiskantoor is een ruimte die u moet inspireren en u in staat moet stellen uw werktaken efficiënt uit te voeren. Als je niet wilt dat dit een van de meer verwaarloosde hoeken van het appartement wordt, waar alle rotzooi zich ophoopt, is dit je kans om daar verandering in te brengen! Hoe organiseer je je thuisschrift zodat je er graag naar terugkeert?
Četudi večina ljudi opravlja delo iz tradicionalnega delovnega okolja, so nekatere raziskave iz leta 2018 pokazale, da naj bi bil odstotek tistih, ki delo opravlja od doma, productiever – 65 % anketirancev (od 3000 sodelujočih) je zaupalo, da je delo od doma učinkovitejše, ker naj bi imeli manj motilcev (75 %), manj stika s kolegi (74 %), omejen stres zaradi vožnje v in iz službe (71 %) in minimalno pisarniško politiko (65 %).
Polovica anketirancev, ki dela sicer ne opravljajo od doma, pravi, da bi se celo izboljšala kakovost njihovega življenja, če bi nekoč delali od doma, zato 97 % sodelujočih tudi meni, da si v prihodnosti ne želijo več delati v tradicionalnem okolju, saj takšen način dela ne zagotavlja fleksibilnosti.
Če ste med tistim odstokom ljudi, ki delajo od doma, potem veste, da je domača pisarna izjemno pomembna za učinkovito opravljanje obveznosti. Drži, da ta ni nujen element vašega doma, saj delo lahko konec koncev opravljate tudi iz postelje ali s kuhinjske mize, vendar je vseeno pomembno je, da ohranjate določen red. Gotovo veste, da se pogosto zgodi, da pozabite jesti, si umiti zobe ali pa se preobleči iz pižame, ker je prva stvar, ki jo zjutraj naredite ta, da odprete računalnik in nadaljujete z delom, posledično pa delate več, kot bi morali, in postopoma izgubljate občutek za prostor, čas in družbeno življenje.
Kotiček za delo v domu je torej resnično pomemben, zato si obvezno preberite, kako si urediti domačo pisarno, ki bo učinkovito, a poceni urejena, in bo kraj, kamor se boste z veseljem vračali. Tudi vaše družbeno življenje bo dobilo nove, boljše dimenzije.
Kako si urediti domačo pisarno:
Na kaj morate biti pozorni pri urejanju domače pisarne?
1. Dobro razmislite, kje v stanovanju bi namestili pisarno. Zavedajte se, da ne potrebujete veliko prostora, pomembno pa je, da slednji pravilno izkoriščen. Svoj kotiček namestite predvsem nekam, kjer boste imeli mir.
Pomembno je tudi, da pri nameščanju domače pisarne upoštevate natuurlijk licht – slednja vpliva na biološko uro in posledično na productiviteit (slaba razvestljava vpliva na utrujenost oči, kar vodi do nadaljnjih težav, kot so glavoboli in očesne bolezni). V eni onderzoek so celo ugotovili, da svetloba pozitivno vpliva na splošno počutje, zato priporočajo, da mizo postavite ob oknu (ni toliko pomembno, kako jo obrnete), le da dobite vir naravne svetlobe. Če nimate dostopa do slednje, lahko naredite naslednje stvari:
- med delom uporabljajte namizno svetilko ali svetilko na stropu (izberite odtenek svetilke, ki posnema naravno svetlobo), ki visi neposredno nad pisalno mizo;
- ne pretiravajte z okraski, ker bodo prostor še bolj “zaprli” in ga naredili temačnega;
- stene in dodatki naj bodo v beli barvi, kar optično posvetli prostor.
2. Preden se lotite zbiranja idej in nakupovanja stvari, ki jih potrebujete za urejanje domače pisarne, razmislite o tem, kakšen slog notranjega oblikovanja vam je všeč – je to industrijski, minimalistični ali umetniški slog? Na tej Website lahko najdete različne vrste urejanja notranjega prosta, si preberete, kakšne so razlike med njimi in se odločite, kaj bi imeli radi doma in kaj se najbolje ujema z ostalim prostorom.
3. Ni toliko pomembno, kateri slog notranjega urejanja izberete, pomembnejše je namreč, da upoštevate nekatere smernice za urejanje prosota, če želite prostor maksimalno izkoristiti in ga narediti za vas navdihujočega, neustenjujočega in preprostega. Na kaj morate biti posebej pozorni?
MIZA
Pomembno je, da izberete dovolj široko mizo, da bo zaslon računalnika vsaj nekaj centimetrov oddaljen od vaših oči in imate kam za odložiti roke. Čez čas namreč postane naporno gledati v ekran, ki je preblizu, pa tudi škoduje vašim očem. Miza bi morala biti dovolj velika/široka, da nanjo lahko odložite še kakšno dekorativno stvar, vendar vam svetujemo, da pozabite na idejo, da je miza shramba – to ni prostor, kamor boste postavili vse obeske, ki jih imate v domu. Prav je, da jo okrasite s kakšno stvarjo, vendar ne pretiravajte z okraski, ki le pobirajo prah En vas motijo med delom.
STOL
Modernejše je, če izberete stol, ki se ujema z mizo in slogom, ki vam je všeč, vendar je pomembnejše za vaše zdravje, da izberete stol, ki je prijazen za vašo hrbtenico in križ ter posledično držo. Dobro razmislite!
PREDALNIK
Če vam ne uspe najti mize s predalom, kupite manjši predalnik, ki ga, če vam prostor dopušča, postavite poleg pisalne mize. Vanj pospravite vse stvari, ki jih sicer potrebujete med delom – tako bo videti miza vedno pospravljena, lažje se boste organizirali in vam bo vse na dosegu roke. Problematiko lahko rešujete tudi tako, da si omislite kakovostne police, kamor lahko postavite vse okraske in pospravite stvari za delo.
OKRASITEV
Kot smo že zapisali, ne pretiravajte z okraski, ki vas lahko hitro zmotijo. Če veste, da so slednji lahko vir navdiha, jih potem premišljeno razporedite po steni (ne mizi), a ne pretiravajte. Naj bo okraševanje stene kot reševanje sestavljanke – začnite z nekaj delci in vsakič, ko najdete nov navdih, dodajte še kakšen delček. Sicer je priporočljivo, da v prostor poleg dodatkov po vašem okusu postavite tudi kakšno rastlino, ker ga bo poživila.
V spodnji galeriji smo našli nekatere ideje, kako si urediti domačo pisarno, ki vam bodo pomagale maksimizirati prostor, ga narediti kreativnega in prijaznega za delo. Predlagamo vam, da se pri urejanju pisarne držite pravila minder is meer, ker le tako boste 100 % zadovoljni s končnim rezultatom in boste neovirano delali. Srečno! 🙂
Galerija: Kako si urediti domačo pisarno?
Meer informatie:
flexjobs.com