fbpx

Hoe kun je mensen ervan overtuigen dat je rijk bent door jouw gedrag?!

De meesten van ons zullen nooit weten hoe het is om waanzinnig rijk te zijn. Sommigen hebben iets meer, anderen hebben moeite om te overleven, maar er zijn er maar weinig die op een stapel geld zitten. Maar sommige mensen geven, ondanks dat ze niet erg financieel onderlegd zijn, de indruk dat ze echt rijk zijn. Hoe slagen ze erin zichzelf zo te verkopen? Hoe overtuigen ze mensen keer op keer dat ze rijk zijn?

Tukaj je 10 ključnih stvari, ki se jih poslužujejo tisti, ki želijo ustvariti iluzijo, da so superbogati.

10. Najemanje dragih avtomobilov

Vsi vemo, da je drag avtomobil še vedno statusni simbol. In tako nekateri z najemom športnega ali kakšnega drugega luksuznega avtomobila ljudi zlahka prepričajo, da spadajo med elito. Seveda se morajo ob njem še obvezno fotografirati!

9. Visokokakovostni ponaredki dizajnerskega nakita in ur

Ljudje ocenjujemo tudi modne dodatke, ki jih imajo drugi na sebi. Naj bo to lepa, dizajnerska ura ali pa kos nakita – nič od tega ni poceni in hitro ustvari iluzijo, da nam gre osebi nasproti nas zelo dobro. A nikar ne pozabite, mimoidoči najbrž res ne bodo opazili razlike med visokokakovostnim ponaredkom in originalom, a v višjih krogih s tem nikogar ne bodo pretentali.

Z visokokakovnostnimi ponaredki pretentajo "rajo", ne pa tiste, ki si jih pravzaprav najbolj želijo.
Z visokokakovnostnimi ponaredki pretentajo “rajo”, ne pa tiste, ki si jih pravzaprav najbolj želijo.

8. Nekoliko “kretensko” in prevzetno obnašanje

Ljudje z visoki vsotami denarja pogosto mislijo, da so boljši kot drugi.  In z obnašanjem v stilu “moj kakec ne smrdi” lahko nekdo hitro da občutek, da ima ogromno denarja.

7. Chapeau ali pokrivalo dostojanstvenika

Chapeau je francoski izraz, ki označuje pokrivalo za glavo. V evropskem grboslovju se je ta uporabljal kot simbol cerkvenih dostojanstvenikov. Ljudje s finimi klobuki na nas podzavestno naredijo  močnejši vtis. In dober klobuk lahko torej takoj da občutek, da je neka oseba z višjih krogov. Takšni moški pogosto nosijo fedore ali polcilindre, ženske pa klobuke, ki jih lahko vidimo na predstavnicah kraljevske družine.

Dober klobuk je še eden izmed statusnih simbolov.
Dober klobuk je še eden izmed statusnih simbolov.

6. Poznavanje hrane

Bogati se zelo radi pohvalijo s svojim znanjem o kulinariki. Tako se hitro zgodi, da namesto navadnega hamburgerja naročijo kobe govedino s tartufovim maslom, in s tem ustvarijo iluzijo, da so ravnokar stopili iz gradu. Tukaj gre le za osnovno poznavanje hrane in kombinacij okusov, ki jih prioritetno naroča višji razred (raca, jagnjetina, kobe govedina).

5. Poznavanje vin

Tudi to je en vidik buržoazije: poznavanje vin, s katerim lahko očarajo ljudi in seveda s poznavalskimi komentarji, kot je na primer “nekoliko priokusa hrasta s skoraj kakavnatim zaključkom”. To je zahtevno in pompozno – in to je točno tisto, kar so in kar počnejo bogati ljudje. Prav tako je del predstave, da povprašajo ljudi za mizo, kakšno vino jim je ljubše (belo ali rdeče) ter nato naročijo namesto njih.

So pravi poznavalci vin.
So pravi poznavalci vin.

LEES VERDER: Wat zijn de 13 eigenschappen die alle rijke mensen gemeen hebben?

4. Nenehni telefonski klici.

“Oprostite, služba, preprosto se moram oglasiti. Poslovni svet se nikoli ne ustavi.” To je vse, kar si morajo zapomniti. Vsakič, ko bodo med večerjo ali zabavo dobili klic, se bodo oglasili in oznanili celotnemu prostoru, kako pomemben je klic in kako žal jim je, a ga moramo sprejeti. Ljudje bodo tako avtomatsko sklepali, da so trenutno res v velikem poslu, saj drugega razloga za takšno obnašanje v javnosti preprosto ni. Drugi ključni del predstave je tudi povratek k mizi z nasmehom na obrazu in besedami: “Kriza preprečena.” Če kdo vpraša, kaj je bilo, si hitro izmislijo nekaj zapletenih stvari.

3. “Dizajnerski” psi

“Normalni ljudje imajo pse? No, mi imamo psa labradoodle, posebnega, ekstra ljubljenčka, ki si ga normalni ljudje skorajda ne morejo privoščiti. Prav tako imamo lamo na dvorišču za otroke ter redko, modro afriško papigo, ki lahko govori tri jezike.” Saj razumete, kajne?

2. Lažne počitnice

“Žal mi je, ampak od 1. do 21. avgusta smo v Apalačih, nekaj dni bomo potem na Cozumelu. V tem času nas niti ne poskušajte kontaktirati, ker ne bomo dosegljivi.” To seveda ni res, še kako so dosegljivi. In če so takšni ljudje tudi do dvakrat ali trikrat letno na lažnih počitnicah, potem ljudje ne le da mislijo, da živijo v naročju luksuza, temveč da so sami naročje luksuza.

1. Šali in rute

Resnično, bogati in prevzetni ljudje nikoli ne pozabijo na šal, niti ga nikoli ne snamejo. Vse kar je potrebno je, da imajo dvoje dostojnih svilenih rut ali šalov, ki se ujemajo z njihovimi oblekami ter jih nato nosijo povsod. Johnny Depp jim je lahko vzor.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.