fbpx

Kia Sorento – De derde generatie van de Koreaanse SUV is nog prestigieuzer en performanter

Onder de naam Sorento kennen de meeste mensen al de grootste SUV van het snelgroeiende Koreaanse merk Kia, dat de derde generatie van dit model klaarmaakt voor het najaar. Deze is gegroeid en benaderde qua afmetingen de premiumconcurrentie onder middelgrote SUV's, en kreeg daardoor krachtigere motoren en meer uitrusting en geavanceerde technologie binnenin.

Čeprav uradne slike notranjosti še niso pricurljale na splet, pa so pri Kiji objavili prve skice, kako naj bi notranjost dejansko izgledala. Iz teh lahko vidimo, da bo notranjost obččutno modernejša, predvsem pa prestižnejša v primerjavi z tisto pri  akutalnem sorentu. To me drugim dokazujejo tudi sedeži s funkcijo hlajenja.
Čeprav uradne slike notranjosti še niso pricurljale na splet, pa so pri Kiji objavili prve skice, kako naj bi notranjost dejansko izgledala. Iz teh lahko vidimo, da bo notranjost obččutno modernejša, predvsem pa prestižnejša v primerjavi z tisto pri akutalnem sorentu. To me drugim dokazujejo tudi sedeži s funkcijo hlajenja.

Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za bijna 10 centimeter, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Oblikovno gledano nadaljuje vizijo Petra Schreyerja in njegovega značilnega “tigrovega nosu”, kot se je prijelo ime značilne podobe prednjega dela vozil te korejske znamke, obenem pa nadgrajuje obliko aktualne generacije sorenta, s katerim je sorodnost lepo vidna. Ozka svetila se tako zarezujejo globoko proti sredini blatnikov, streha nežno pada proti zadku, zadnji del pa zaznamujeta LED lichten, ki malenkost spominjajo na tiste pri audiju Q7, športno noto pa mu daje lepo viden spojler nad prtljažnimi vrati.

LEES VERDER: Kia pro_cee`d-test - het perfecte uiterlijk van een sportcoupé 

Korejci so predvsem glede izgleda in vsebin v notranjosti še precej skopi, bodo pa v prihodnjih tednih na splet zagotovo pricurljale tudi slike potniške kabine. Bi pa naj ta bila zelo prostorna in ponujala veliko novih vsebin v obliki napredne tehnike in asistenčnih sistemov. S fotografij zunanjosti je med drugim vidna kamera na prednjem delu, zato lahko ugibamo, da bo avto poznal “ptičjo perspektivo” nadzora nad okolico, po bočnih senzorjih sodeč pa mu ne bo tuje niti samodejno parkiranje.

Tudi glede pogona je še malo znanega, gotovo pa bodo vsi motorji v skladu z euro6 naravovarstvenim standardom, pričakujemo lahko 2,0 in 2,2 dizle, pa tudi hybride versie. V Južni Koreji prodaja steče že konec meseca, pri nas naj bi nekje do konca leta.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.