fbpx

Cankarjev dom herbergt het Chinese Nationale Peking Opera Theater met het toneelstuk The Monkey King

Van 28 tot 31 december zal het Chinese Nationale Peking Opera Theater de Apenkoning ontvangen in de Gallus Hall van Cankarjev dom. De show, waarin meer dan 50 acteurs meesters zijn in acrobatiek en vechtsporten tegelijk, is een lust voor het oog met zijn ingewikkelde visagie en rijke kostuums.

Belangrijke gegevens
Wanneer?
Waar?
Cankars huis
Organisator
Facebook-evenement
Toegangsprijs
21–32 €

CNPOC (The China National Peking Opera Company) je leta 1955 ustanovljeno gledališče, ki ima nalogo ohranjati kulturno dediščino edinstvene kitajske gledališke zvrsti, ki izhaja iz 13. stoletja in se imenuje “kitajska opera”. Eden izmed žanrov te bogate zvrsti je “pekinška opera” ali “džing-džu”, pri kateri gre za umetnost in veščino igranja in tako z zahodno opero (čeprav igralca spremlja orkester tradicionalnih kitajskih glasbil) nima praktično nič skupnega.

LEES VERDER: Concert: Magnifico met kerstconcert op Kurzschluss 2015

Opičji kralj je eden izmed najbolj znanih džing-džujev, saj je glavni junak Sun Vukong (ali Opičji kralj) glavni lik enega izmed štirih kitajskih klasičnih romanov Potovanje na zahod iz 16. stoletja. Gre za čudežni lik, ki obvlada razne čarodejske veščine in mu je zato kos le Buda. V predstavi spremljamo njegove pustolovščine, ko se kot spremljevalec budističnega meniha Svan Dzanga odpravi na dolgo pot, na kateri mora iz Indije na Kitajsko prenesti izvirne budistične spise.


Predstava Opičji kralj bo na odru Gallusove dvorane edinstvena paša za oči, saj bo v bogatih vzhodnjaških kostumih nastopilo več kot 50 igralcev, ki so hkrati mojstri borilnih in akrobatskih veščin. Prav vsak igralec se pred predstavo naliči sam, kar zaradi prefinjene umetnosti ličenja, ki spada pod ta žanr, traja kar 2 uri. 28. in 29. decembra si bomo lahko predstavo ogledali ob 19. uri, 30 december ob 18. uri, 31. decembra pa ob 20.30.

Meer informatie

Meer informatie en kaartjes:
www.cd-cc.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.