Znamka Knorr, ki že skoraj 80 let proizvaja legendarne juhe in kocke Knorr, je izvedel zanimiv eksperiment, v katerem je sprva opravil kratke intervjuje z neznanci glede njihovih prehranskih preferenc, nato pa jih poslal na slepi zmenek z osebo, ki ima isti okus. Obstaja ljubezen na prvi okus? Je preskočila kakšna iskrica? Vse to izveš v nadaljevanju.
Knorr je vprašal 12 tisoč ljudi iz 12 držav, kaj jim pomeni smaak, da bi ugotovil, kako pomembno vlogo igra v življenju. Okus je namreč srce Knorra, nemška znamka pa je že 80 let skrbi za to, da pregovor ”ljubezen gre skozi želodec” še kako drži.
LEES VERDER: Een kus als betaalmiddel: als we met kussen betaalden
V raziskavi v sklopu kampanje Love at First Taste (del te je tudi zanimiv posnetek zmenkov na slepo, pri katerih je Knorr ljudi poparčkal glede na podobnost okusa in na katerih so morali hraniti drug drugega) je Knorr ugotovil, da se trem od štirih ljudi (78 odstotkom) nekdo zdi aantrekkelijker, če ima isti okus glede hrane kot sami.
Je vaša zielsverwant torej nekdo s sorodnim okusom za hrano?