fbpx

Luka Janežič: "Voor mij vertegenwoordigen de Olympische Spelen de vervulling van dromen, adrenaline en trots."

Vijf maanden voor de start van de Olympische Winterspelen van 2018 in Pyeongchang zijn de voorbereidingen voor dit grootse sportevenement in volle gang. Vanaf 2 september kunnen kijkers op kleine schermen Coca-Cola's advertentie #vednopodpiraj bekijken, waarin ook de atleet en eenmalige deelnemer aan de Olympische Zomerspelen Luka Janežič te zien is.

Televizijski oglas Coca-Cole v Sloveniji vključuje trenutke, ki izžarevajo čustven naboj treh uspešnih slovenskih športnikov, ko imajo ti zaprte oči. »Olimpijske igre mi predstavljajo izpolnitev sanj, adrenalin in ponos. Podpora navijačev mi veliko pomeni, saj bi bila brez nje moja športna pot veliko težja. Sodelovanje s Coca-Colo je super izkušnja in priložnost ne le za odlično promocijo mene, temveč atletike nasploh,« je poudaril Luka Janežič, ki mu v oglasu družbo delata še plavalka Anja Klinar in nekdanji smučar Jure Košir.
Televizijski oglas v podporo slovenskemu olimpijskemu gibanju je nastal v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ), s katerim je Coca Cola v Sloveniji aprila 2017 podpisala štiriletno sponzorsko pogodbo. Družba The Coca-Cola Company tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni in od letos širi olimpijski duh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij tudi na slovenskih tleh. S pobudo 1TP10 Altijd ondersteuning spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Meer informatie

Meer informatie:
coca-cola.si
facebook.com/Coca-Cola
instagram.com/cocacola_slovenija
youtube. com

Omslagfoto: Matic Bajželj / Luka Janežič si pred pomembnim nastopom pred očmi naslika sebe kot zmagovalca v cilju.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.