fbpx

Kleine stapjes naar grote veranderingen

Van de gemiddelde Sloveen wordt gezegd dat hij elk jaar meer dan 10 kg volledig bruikbare dingen weggooit, dus het is noodzakelijk om na te denken over hoe we dit kunnen verbeteren. Laten we eens kijken hoe we de statistieken elke dag kunnen verbeteren met drie kleine stappen: verminderen, hergebruiken, recyclen.

Tudi pri podjetju HOFER delujejo trajnostno naravnano in družbeno odgovorno, zato so oblikovali projekt Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj.

Zmanjšaj.

Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 % (sorazmerno s prodajo). Testno so pričeli s t.i. natural brandingom oz. laserskim označevanjem sadja in zelenjave, na primer BIO avokada, kjer uporaba embalažne folije ali nalepk tako ni več potrebna.

Pri BIO avokadu uporaba embalažne folije ali nalepk ni več potrebna.
Pri BIO avokadu uporaba embalažne folije ali nalepk ni več potrebna.

Ponovno uporabi.

Kot prvi večji slovenski trgovec že od začetka leta 2018 spodbujajo k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč« iz Fairtrade bombaža, hkrati v juniju 2019 iz prodaje umikajo plačljive klasične plastične vrečke.

HOFER že od začetka leta 2018 spodbuja k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč«.
HOFER že od začetka leta 2018 spodbuja k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč«.

Recikliraj.

Do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov HOFERjevih lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati. Veliko HOFERjevih PET plastenk že vsebuje reciklirane materiale, tudi embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.

Embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.
Embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.

Meer informatie

Meer informatie op:
hofer.si

Vsebino omogoča HOFER Trgovina.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.