fbpx

My way – een nieuwe geur van Giorgio Armani

Giorgio Armani presenteert My way, een geur die een nieuwe visie op vrouwelijkheid weerspiegelt, authentiek en vrij. Het pad naar zelfontdekking veronderstelt de verbinding die we met anderen tot stand brengen. Mijn manier weerspiegelt ook de jarenlange toewijding van Giorgio Armani aan duurzaamheid, met hervulbare verpakkingen en een recyclebare fles. Dit markeert het begin van een nieuw hoofdstuk in duurzame ontwikkeling en de strijd tegen klimaatverandering.

Dišavo My way je navdihnilo iskanje pomena in pristnosti zunaj samega sebe, ki ustvarja smisel bivanja. To je dišava, ki odraža radovednost in povezanost. Prek nepredvidenih srečanj in novih izkušenj se rodi odprtost do drugih, s katero razkrivamo globine svoje osebnosti. Prek svojih edinstvenih življenjskih izkušenj ameriška igralka Adria Arjona resnično uteleša My way in popolnoma pooseblja odprtost in radovednost dišave.

Adria Arjona – obraz dišave

Adria Arjona ima gvatemalske in portoriške korenine. Odraščala je med Južno in Srednjo Ameriko, njeno življenje pa so zaznamovale glasbene turneje njenega očeta. Prav te izkušnje so vplivale na njeno igralsko kariero. Adria Arjona se prek svoje kariere in svojega življenja posveča učenju od drugih in odkriva vse, kar ji svet ponuja, s čimer oblikuje močnejši občutek za to, kar sama dejansko je.

Adrià Arjona

Cvetlična dišava iz najboljših naravnih sestavin

My way je sodobna cvetlična dišava, v srcu katere prevladuje fuzija belih rož. Sestavljena je iz najboljših naravnih sestavin. Vanille z Madagaskarja je pridobljena na poseben način, ki prispeva k dobrobiti lokalnih skupnosti, tuberoza je nabrana v Indiji, njeno srce pa je obdelano s posebno molekularno destilacijo, ki parfumerjem omogoča pridobivanje edinstvenih, kremnih in žametnih not, posebej ustvarjenih za dišavo My way. Note pomarančnega cveta so pridobljene z ekstrakcijo v Egiptu, z uporabo inovativnega, edinstvenega in povsem naravnega postopka, pri katerem se z metodo hladne ekstrakcije pomarančni cvet spremeni v esenco pomaranče.

Dotik trajnosti

Gladka, prozorna steklenička dišave My way ima okroglast, temno moder pokrovček, ki predstavlja talisman, prepleten z življenjskimi izkušnjami. Gladka struktura zamaška in posebna okrogla oblika prispevata k sodobni reinterpretaciji motiva kamna, ki je postala podpis dišave Giorgio Armani. Svetlikajoč zlat prstan z vgraviranim imenom Giorgio Armani zaokroža kamen, ki simbolizira pot. Še en prefinjen detajl je modra tkanina okrog vratu stekleničke, ki simbolizira brezčasno modno dediščino in elegantni dizajn Giorgia Armanija. Giorgio Armani posebno pozornost posveča trajnostnemu razvoju in okolju, zato je mogoče stekleničko dišave My way reciklirati. Ustvarjena je z inovativnim in brezhibnim sistemom ponovnega polnjenja in vsebuje dele, ki jih je mogoče reciklirati, s čimer prispeva k zmanjšanju odpadkov in spodbuja postopek recikliranja.

Zamašek stekleničke temno modre barve spominja na dragocene kamne, kar simbolizira močan talisman.

Navdih življenjskih izkušenj

Dišavo My Way zaznamujeta radovednost in povezanost, ki sta zakoreninjeni v ženski. Slednja išče izkušnje, ki bodo spremenile njena prepričanja in jo popeljale na novo, skrivnostno pot. Hrepeni po pomembnih in pristnih načinih povezovanja z drugimi, ker ji površinska poznanstva niso pomembna. Med učenjem od drugih odkriva tudi to, kdo v resnici je ona sama. Vizijo dišave My way so navdihnile rijke levenservaringen, ki oblikujejo značaj osebe. My way, ki ni samo ime, odraža tudi pomembnost življenjskih izkušenj, naj gre za zemljepisne ali čustvene, saj prav te izkušnje oblikujejo značaj osebe. Hkrati izraža obljubo o ustvarjanju edinstvene življenjske zgodbe, ki jo oblikujejo trenutki in osebe, ki jih srečujete na svoji poti.

Meer informatie

armanibeauty.co.uk

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.