Met de Mazda 3 zet Mazda heel voorzichtig het verhaal van zijn grootste hit voort. Een auto die vele prestigieuze prijzen heeft gewonnen en bijna 1/3 van de totale productie van Mazda vertegenwoordigt. Ja, Mazda 3 is nog steeds belangrijk in zijn segment. En hoe belangrijk voor deze fabrikant.
Mazda3 je inžinirje in snovalce postavila pred težko nalogo. Kako nadgraditi tako uspešen recept predhodnika, nalogo, ki je spodletela marsikateremu proizvajalcu v preteklosti. Mazda se je zato prenove svojega pradadnega konja lotila nadvse previdno in z vsemi razpoložljivimi vir. Vse sile so bili usmerjene v inovatovnost, kvaliteto, ekonomičnost na vseh nivojih, tako proizvodnje kot rabe avtomobila. Tako so proizvedli vozilo, ki je v marsičem izjemno izpopolnjeno.
Mazda3 sicer sledi hišnemu oblikovnemu stilu KODO, ki je zaznamoval že nekaj aktualnih modelov, kot sta CX-5 en een nieuwe Mazda6. Zdi se, da so z zunanjo obliko zadeli v polno. Avto je enostavno organsko lep in fotogeničen. Gre za organsko fuzijo okusa in forme, ki naj bi vozniku dala popolno izkušnjo celovitosti vozila, od odpiranja vrat, do agronomije sedenja, vožnje, glasbe…
Notranjost kaže izjemen napredek v primerjavi s prejšnjo generacijo, predvsem je potrebno poudarit dosti boljše materiale in boljšo agronomijo. Vse kaže nato, da si Mazda želi s tem vozilom višje. V nek drug razred, ki je bil poprej rezerviran za premium znamke.
Tehnične katrakteristike so izjemne tudi zaradi uporabe lahkih mateiralov in tehnologije SKYACTIV, ki izjemno zmanjša težo avtomobila. Na voljo bodo štirje agregati, trije bencinski in en dizelski agregat.
Na prve občutke na cesti bomo morali še malo počakati. Mazda3 bo na naše ceste zapeljala že čez nekaj dni.
Meer informatie op de website:
www.Mazda.si