In 2018 verdiende het marketingbureau Isobar al de titel van een van de meest innovatieve bureaus. Het was een van de eersten die begon met het meten van de emotionele reacties van gebruikers op VR-inhoud, maar dat is niet alles. Wat voor nieuws biedt het deze keer?
Pred kratkim se je Isobar povezal z avstralsko verigo živalskih vrtov Zoos Victoria, s katero si želijo virtuele realiteit ponuditi novi ciljni skupini – mačkam.
Onderzoek PVRR, ki so jo opravili, je razkrila, da je na svetu kar 600 milijonov majhnih mačk. Velik delež teh so ovrednotili kot potencialne stranke.
PVRR za prikazovanje mačkinih čustev izkorišča tehnologiji EEG En EKG. Posebna metodologija mačkam omogoča, da za ceno slabšega razločevanja barv v temi vidijo bolje kot ljudje. V sklopu procesa, znanega pod kratico ‘W.A.H.T’, je glede na pozicijo mačjih brk mogoče ugotoviti, kakšna je stopnja zainteresiranosti mačke za določeno stvar:
- TD – povsem nezainteresirana,
- D – nezainteresirana,
- MD – srednje zainteresirana,
- CNP – zelo zainteresirana (kratica se nanaša na mačjo meto, katere vonj močno privlači mačke).
Celotna analiza raziskave je bila objavljena 2. aprila letos in je morebitnim investitorjem na voljo hier. Če želite podpreti projekt, ki se osredotoča na mačjo virtualno resničnost, verjetno želite preveriti vsako podrobnost. Isobar in Zoos Victoria nista razočarala, saj sta raziskavo podprla s številnimi podatki in nevroznanostjo.
Meer informatie:
static1.squarespace.com