De Range Rover Evoque Convertible wordt sinds 2012 geplaagd en na jaren van markttesten zal hij medio 2016 in massaproductie gaan. De allereerste compacte premium SUV zonder dakboog en cosmetische gebreken zal in een beperkte oplage in meer dan 170 landen verkrijgbaar zijn. De topless Evoque Convertible verschijnt medio 2016 in de showrooms.
Converteerbaar Range Rover Evoque Convertible ohranja videz klasične različice, a je odvrgel fiksno streho, da je naredil prostor za samodejno zložljivo platneno streho. Ta ohranja linijo trde različice, odpiramo/zapiramo pa jo lahko do hitrosti 48 km/u. Pospravi se v 18 sekundah, tri več pa potrebuje za postavitev.
Medtem ko streha prihaja zgolj v eni barvi (ebovinasto črni), je brezstrešna različica Range Rover Evoqua na voljo v kar 13. Platneno streho krasi izjemna zvočna izolacija in pri Landrover obljubljajo enako mero udobja kot pri klasični petvratni različici. Ne glede na to, ali ima streho gor ali dol, Evoque Convertible ponuja 251 litrov prtljažnega prostora.
LEES VERDER: Hyundai Tucson Adventuremobile - de roep van avontuur
Inženirji so mu vgradili varovalni sistem RPD, ki med morebitnim prevračanjem v vsega 90 milisekundah aktivira aluminijaste prečke, ki zaščitijo potnike. Kabrio suv v osnovi prihaja z novooblikovanimi halogenimi žarometi, a jih lahko nadgradite v prilagodljive LED- ali ksenonske žaromete. Vse različice pa imajo tako dnevne kot vzvratne LED-lichten. Srce lepotca s 1936 kilogrami je štirivaljni 2.0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki zmore 240 konjskih moči (179 kW) in 340 Nm. Moč na kolesa prenaša Automatische transmissie met 9 versnellingen, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 7,8 sekunde. Števec hitrosti se mu ustavi šele pri 180 km/u. Notranjost so praktično prekopirali od standardne različice, po želji pa lahko namesto 8-palčnega gosti 10,2-palčni infotainment sistem inControl Touch Pro.
Za zvočno kuliso skrbi 10-zvočniški 380-vatni zvočni sistem Meridiana, ki ga lahko nadgradite v 12-zvočniškega s 600 vati. Poleg tega je tu vrsta drugih bombončkov: upravljanje klime na zadnjih sedežih, Wi-Fi točka, kamere za pomoč pri parkiranju, podpora za Android Auto en Apple CarPlay … A pomembnejše je omeniti nov sistem zračnih blazin, ki kombinira zračne blazine Thorax s prefinjenim elektronskim sistemom, ki poskrbi, da se blazine ne aktivirajo na težkem in luknjastem terenu. Čeprav je težko verjeti, da bodo lastniki Range Rover Evoque Convertible vzeli na drzne avanture, pa Britanci ničesar ne prepuščajo naključju. Če ga bodo, bo za najboljši oprijem in nadzor poskrbel sistem Terrain Response, ki samodejno prilagaja vozilo terenu. Kabrio suv gre v prodajo sredi leta 2016, čez lužo pa se bo cena začela pri (preračunanih) 47 tisoč evrih.
Meer informatie:
landrover.si