fbpx

Handgemaakte Sloveense rugzakken Boopacks

Boopacks zijn divers, modieus, eenvoudig, handgemaakt, uniek en vooral rugzakken die aan verschillende stijlen kunnen worden aangepast. Ze zijn het eerste en belangrijkste product van een team dat, in de wens om zijn eigen creativiteit te uiten, een nieuw Sloveens modemerk heeft opgericht waarmee het zowel de Sloveense als de buitenlandse markt wil penetreren. De naam BOO is een afgeleide die het team markeert en verbindt, aangezien de naam BOOPACKS is afgeleid van de achternaam van het team Bučar (BOO) en het woord "rugzakken".

Tot nu toe is het zo boopackov osem, večina jih je narejenih iz umetnega usnja in sicer v črni, srebrni, rdeči, beli, modri in rumeni barvi, nekoliko drugačna in posebna pa sta jeans boopack En prozoren boopack. Prozoren se odlično dopolnjuje še z dvema stranskima produktoma – boobag ter mini boobag, ki s svojo barvitostjo dopolnita njegov izgled. Rumen, jeans in prozoren boopacks so del najnovejše, poletne kolekcije.

Boopacks so cenovno dostopni širši populaciji, cene se ta trenutek gibljejo od 35 naar 45 eur. Vse izdelke in cene lahko preverimo na Boopacks-ovi spletni strani, nahrbtnike pa si lahko pobliže ogledamo tudi v ljubljanskih lokalih – TOZDU En Centrale stations.

BOO ekipa…

Katarina Bučar het is 23-letna študentka Fakultete za šport, po duši športnik, vendar s kar nekaj podjetniške En kreativne žilice. V BOO ekipi skrbi za promocijo, stike z javnostjo in prodajo ter sodeluje pri oblikovanju boopackov. Dominika Bučar je 26-letna absolventka Fakultete za arhitekturo, ki skrbi za Grafisch ontwerp, foto, blog objave, fb En instagram profil in je tudi avtor Boopacks spletne strani. Skratka, skrbi za celostno podobo, prav tako pa sodeluje pri oblikovanju boopacksov. Sestri povezuje strast do mode, ki jo kažeta in izražata prav z BOO izdelki. Skupaj razvijata ideje in oblikujeta nove ter že obstoječe produkte. Velike zasluge za zagon podjetja pripisujeta svoji mami Nataši Bučar, ki ju je pri uresničevanju ideje podpirala in vzpodbujala. S svojim managerskim znanjem in nasveti pa jima velikokrat na pomoč priskoči tudi oče Tomaž Bučar. Sestri Bučar sodelujeta tudi z mladim in uspešnim Markom Pircem, producentom lastne blagovne znamke VA, ki se najraje ukvarja s projekti, povezanimi z video produkcijo. Je režiser pod okriljem slovenske produkcije Super 16 in kuwaitske produkcije Doors, najbolj znan pa po produkciji trenutno najuspešnejše deskarske serije Grilosodes onder dekking rode stier energijske pijače. Mark pa je za Boopacks produciral tudi odličen predstavitveni video.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.