fbpx

Wist je dat sociale netwerken een doorslaggevende factor kunnen zijn als je op zoek bent naar een baan?

Spletno udejstvovanje vam lahko škodi ali koristi

De kracht van sociale netwerken is veel groter dan je zou denken. Zelfs zo erg dat het gevolgen kan hebben voor uw werk! Tegenwoordig is het niet genoeg om indruk te maken op een potentiële werkgever met een cv, je moet ook schitteren met je online imago, anders mag je ze afwijzen. De recruiters van vandaag onderzoeken niet alleen zorgvuldig je referenties in je cv, maar ze zullen ook op internet zoeken naar je 'menselijke' kant, de minder gestreken versie van wie je bent.

Sociale netwerken danes kadrovikom omogočajo, da poleg vašega CV-ja dobijo boljši vpogled v osebo, ki jo podjetje namerava zaposliti. Zato je pomembno, kljub navidezni nedolžnosti vaših objav in početja na spletu, pred prijavo na določeno zaposlitev na družbenih omrežji pomesti za sabo, če seveda menite, da je tam karkoli, s čimer bi si lahko prislužili črno piko potencialnega delodajalca. To ne pomeni, da zdaj hitro zaprete svoje profile, le v mislih imejte, da imajo lahko vaša spletna dejanja posledice.

Vohunite za sabo.
Vohunite za sabo.

De jouwe udejstvovanja na družbenih omrežjih je lahko seveda tudi voda na vaš mlin, če ga znate uporabiti kot orodje mreženja in krepitve javne podobe. To pije vodo predvsem, ker se vse več delodajalcev na potencialne kandidate obrača preko družbenih omrežij in ne po klasični poti iskanja kadra.

LEES VERDER: Kako napisati dober življenjepis – cv

Kadroviki resda še niso postali e-lovci na glave, zato pa številni delodajalci zaposlene iščejo kar preko družabnih omrežij, zato se prepričajte, da sledite profilom ”ogledanih” podjetij. V nadaljevanju pa je za vse aktivne iskalce zaposlitve Maja Kališnik iz zaposlitvenega portala mojaZaposlitev.si pripravila nasvete, kako se lotili prenove in poliranja svoje spletne podobe.

Poguglajte za sabo

Preverite, kaj o vas ve stric Google. Kaj najde, potem ko v iskalno okno vnesete svoje ime in priimek. To je namreč prva stvar, ki jo bo storil tudi potencialni delodajalec. Šele kasneje bo zavil na družbena omrežja.

Izbrišite vse, kar se vam ne dopade

Nihče ni popoln, zato ste kdaj verjetno objaviti tudi kaj takega, kar danes obžalujete. Če naletite na kaj takšnega, kar bi lahko koga užalilo, to raje zbrišite, za prihodnje pa poskrbite, da bolje brzdate svoja čustva, da se vam kakšen zloben komentar kdaj ne vrne kot bumerang.

Zaprite neaktivne uporabniške račune

Večina nas ima številne uporabniške račune na različnih družbenih omrežjih, a le redki imajo čas, da vse vzdržujejo. Zato tiste, ki vegetirajo, zaprite. Neaktiven račun lahko namreč delodajalec interpretira kot to, da vas hitro mine zanimanje za novo stvar, kar v prevodu pomeni, da se boste hitro naveličal tudi dela pri njih.

Poskrbite za profilno sliko

Prvi vtis je sila pomemben in slabo sliko je težko sprati. To velja tudi za vašo profilno sliko, ki bo verjetno prvi vizualni stik delodajalca z vami. Ni treba, da imate zato sliko kot na osebnem dokumentu, ni pa priporočljivo, da je eksplicitna ali norčava. Naj bo čimbolj simpatična.

Poskrbite za vaše poimenovanje

Naj se vam zdi vaš vzdevek še tako zabaven, imejte v mislih, da vas delodajalec ne pozna in da ne pozna vaših internih šal. Vaš profil naj ima karseda normalno poimenovanje, sicer znate pustiti napačen vtis. Privarčujte takšne stvari za čas, ko boste trdno v sedlu.

”Zagrnite zavese”

Vsako družabno omrežje ime določene mehanizme, ki omogočajo določeno stopnjo zasebnosti. Preverite kako priprta vrata do svojih profilov puščate za zunanje opazovalce, kot je potencialni delodajalec. Poskrbite, da so nekatere fotografije in misli rezervirane le za oči prijateljev in družine in niso vidne vsem. In kako preverite koliko izdajate o sebi? Oglejte si svoj profil neprijavljeni.

Meer informatie

Iščete zaposlitev?!
mojazaposlitev.si

Več koristnih nasvetov za isklace zaposlitve najdete na:
http://www.mojazaposlitev.si/kariera/

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.