fbpx

Ta prisrčen božični oglas dokazuje, da nekatere stvari razumemo šele, ko postanemo starši

Vsi smo že kdaj imeli občutek, da nas naši starši sramotijo. Po tem novem božičnem oglasu pa boste hrepeneli, da bi takšnih lepih trenutkov lahko doživeli več. Zakaj? Ker nekatere stvari razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.

Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, vertelt het verhaal o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.

Šele ko postane sam oče, lahko zares razume.
Šele ko postane sam oče, lahko zares razume.

V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.