Nous avons tous eu le sentiment d'être honteux de nos parents. Mais après cette nouvelle publicité de Noël, vous aurez envie de vivre davantage de ces beaux moments. Pourquoi? Parce que nous ne comprenons certaines choses que lorsque nous devenons nous-mêmes parents.
Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, raconte l'histoire o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.
V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.