De Bugatti Chiron wordt gedurende ongeveer negen maanden volledig met de hand gemaakt, in kamers die zo schoon zijn dat je van de vloer zou kunnen eten. De reden dat de productie zo lang duurt, is dat de klant zelf een keuze kan maken, deze wordt namelijk volledig aangepast aan zijn wensen. Onder dekking bewaakt hij een cavalerie van 1.500 man. De Bugatti Chiron wordt de snelste productieauto ter wereld. Een tiental van deze supercars worden momenteel gebouwd in Molsheim, Frankrijk, en naar verwachting zullen er in 2017 in totaal 70 worden geproduceerd.
Vas zanima, kako nastaja 2,4 milijona ameriških dolarjev vredni Bugatti Cheiron? Zdaj imate edinstveno priložnost, da spoznate prostore, kjer ”raste” pregrešno dragi konjiček, na katerega mora kupec čakati do devet mesecev (samo nanos barv – ta je do osemplasten – traja do tri tedne). Prvi vozniki ga bodo dočakali in het voorjaar van 2017, do konca leta pa naj bi naslednika legendarnega model Bugatti Veyron dobilo 70 kupcev.
LEES VERDER: Bugatti Chiron: de snelste auto ter wereld en een auto van superlatieven in het algemeen
Vozila nastajajo v tovarni Atelier v mestu Molsheim. Avto je izdelan iz okoli 1800 delov, v celoti pa ga sestavi ekipa 20 ljudi. Ta ustvarja v proizvodni hali, ki se razteza na več kot 1000 kvadratnih metrih, v njej pa je bolj čisto kot v kirurški sobi. Tovarna ima ovalno obliko, ki simbolizira Bugattijev logo. Odprli so jo leta 2005, v njej pa so nastajali tudi Veyroni. Chiron je izdelan ročno, brez vsakršne pomoči robotov.
Bugatti Chiron je vpregel 8-litrski motor W16 (sredinsko postavljen), ki iz sebe iztisne 1500 KM (1103 kW) in 1600 Nm navora. Izdelujejo ga v Volkswagnovi tovarni v nemškem Salzgitterju. Preden vozilo izročijo kupcu, testni vozniki z njim opravijo 300 kilometer in ga pri tem ženejo do 250 km/u.
Kupec si lahko pri naročilu pošteno izmišljuje. Izbira lahko med 23 barvami karoserije, med oktetom dodatkov iz ogljikovih vlaken, med kar 30 načini šivanja, med 18 različnimi preprogami, med 31 barvami oblazinjenja, med 11 varnostnimi pasovi …, kar pomeni, da noben Chiron ne bo enak drugemu. Tla tovarne prekrivajo odporna epoksidna tla, v njej pa je, kot rečeno, bolj čisto kot v operacijski sobi.
Galerija – tu nastaja Bugatti Chiron:
Galerija – Bugatti Chiron:
Meer informatie:
bugatti. com