fbpx

Waarom weigeren sommige mensen beschermende maskers te dragen? Wetenschappers geloven dat het antwoord hierin ligt

Een recent in Brazilië uitgevoerd onderzoek zou de vraag kunnen oplossen waarom sommige mensen zo resistent zijn tegen het dragen van beschermende maskers, ook al is dit een van de drie aanbevelingen om de verspreiding van de nieuwe coronavirusinfectie te voorkomen, naast hygiëne en het bewaren van voldoende afstand. .

Volgens rapporten CNBC-ja so raziskovalci iz univerze v Londrini ugotovili, da se ljudje z “antisocialnimi lastnostmi”, kot so nizka stopnja empatije, pogosto sodelovanje v tveganih situacijah, splošna brezčutnost, veliko pogosteje nočejo prilagoditi novim pravilom. Kot poudarjajo, se “asocialno” nanaša na ljudi z antisocialno osebnostno motnjo, za katere je značilno, da zanemarjajo pravice drugih in pogosto kršijo pravila. K temu spadajo še nenehno navzkrižje z družbenimi običaji, moralo in zakoni. Običajno se ta motnja pojavi že v otroštvu ali mladosti in se nadaljuje tudi v odraslosti.

“Te lastnosti vsaj deloma pojasnjujejo, zakaj se nekateri ljudje kljub povečanju števila okužb in smrtnih primerov ne držijo ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe,” pravijo avtorji brazilske studeert.

Nošenje zaščitne maske je ob higieni in vzdrževanju primerne razdalje eno izmed treh priporočil pri preprečevanju širjenja okužbe z novim koronavirusom.

V raziskavo je bilo vključenih 1.500 odraslih ankentirancev skozi obdobje 15 tednov pandemije, vprašanja pa so obravnavala različne osebnostne lastnosti, kot so emaptija, impulzivnost, sovražnost, manipulacija, neodgovornost in pa seveda tudi konkretne stvari, kot je nošenje zaščitne maske.

Nog een poljska študija je prišla do podobnih zaključkov, in sicer da narcisi, ljudje, ki nimajo emaptije in imajo okrepljen občutek lastne pomembnosti, pogosteje zanemarjajo varnostne smernice in nasvete ob pandemiji.

Meer informatie

sciencedirect. com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.